Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در جریان برگزاری نشست مجازی هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در استان، از حضور حفاظت محیط زیست در برنامه‌های ویژه این هفته خبرداد.
به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط‌زیست استان چهارمحال و بختیاری، شهرام احمدی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تمامی برنامه‌های ارائه شده از سوی مراکز علمی، دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستاوردهای پژوهشی در حوزه محیط زیست استان از طریق نمایشگاه مجازی برای علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.
احمدی اظهار داشت: به منظور ارج نهادن به دستاوردهای علمی و تحقیقاتی پژوهشگران محیط زیست و با هدف ‏ارتقای فرهنگ پژوهش، دومین جشنواره تقدیر از پژوهشگران ‏برتر محیط زیست کشور و ادارات کل شاخص در حوزه پژوهش نیز مقارن با هفته پژوهش توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار می‌شود.
هفته پژوهش و فن‌آوری سال 1399 با شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید از تاریخ 15 تا 20 آذر ماه سال جاری به مدت یک‌هفته برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک

سید سعید موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست باغملک گفت: طی گشت و کنترل یگان حفاظت اداره محیط زیست باغملک در رودخانه سد جره به دو نفر صیاد غیر مجاز ماهی برخورد نموده که برخلاف قوانین شکار و صید و در فصل ممنوعه اقدام به صید ماهی نموده که متخلفین دستگیر و ماهی‌های صید شده و ادوات صید از متخلفین کشف و ضبط گردید. 

او می‌گوید: با توجه به فصل تکثیر و تخم ریزی ماهیان و سایر آبزیان در زیستگاه طبیعی هرگونه صید غیرمجاز با استفاده از تور یا قلاب ماهیگیری و ... ممنوع است و یگان این اداره به صورت شبانه روزی در حفظ و حراست از این ذخایر الهی بدون خستگی در تلاش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک/ حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • فصل زاد و ولد حیات وحش؛ به محیط زیست آنها نزدیک نشوید
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم
  • حفاظت از خاک را باید جدی بگیریم/ معضلات از دست دادن اکوسیستم خاک
  • ممنوعیت چیدن ریواس در منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم
  • الگوسازی دانشگاه آزاد کهنوج در راستای حفاظت از محیط زیست
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد