Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اهدا و توزیع ۲۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار روستاها و عشایر مجاور کارخانه ها و تأسیسات فرآورشی این شرکت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار برنا از مسجدسلیمان، مرحله ی دهم از رزمایش کمک های مومنانه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی دو روز گذشته برگزار شد و طی آن ۲۰۰ بسته نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار روستاها و عشایر حاشیه و مجاور واحد بهره برداری و نمک زدایی لب سفید در بخش شهیون دزفول و همچنین واحد بهره برداری و نمک زدایی هفت شهیدان مسجدسلیمان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بسته ها که شامل کیف، دفتر خط دار و نقاشی، بسته مداد رنگی، خط کش، تراش، مداد سیاه و مداد قرمز، خودکار و جا مدادی بود به همت دفتر مدیریت و در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی این شرکت تهیه و  به دانش آموزان کم برخوردار زیر پوشش این دو نهاد اهدا شد.

در مرحله ی قبل اجرای رزمایش مومنانه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان تعداد ۲۸۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا اهدا شده بود.

لازم به ذکراست که پیش از این و طی سال های ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸، شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در راستای عمل به مسوولیت های اجتماعی اش تعداد ۹۲۰۰ بسته نوشت افزار را تهیه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا میان دانش آموزان توزیع نموده است.

توزیع نوشت افزار میان دانش آموزان کم برخوردار روستاها و عشایر مسجدسلیمان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموزان نوشت افزار مسوولیت های اجتماعی نفت و گاز مسجدسلیمان روستاها و عشایر کم بضاعت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بسته نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس

تین نیوز

مدیر کل راه آهن شرق گفت: با پیگیری های صورت گرفته با بخش خصوصی و با مشارکت فولاد سنگان، ساختمان در حال احداث شرکت فولاد با بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، علی حکامی قاسمی در حاشیه بازدید از سایت ایستگاه در حال احداث فولاد، برای تبیین شرایط بهره برداری و تبادلات بین راه آهن و بخش خصوصی، در جلسه هم اندیشی با مدیران شرکت فولاد سنگان شرکت کرد.

گفتنی است شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایدار بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در نزدیکی معادن سنگ آهن سنگان تاسیس شده و در حال حاضر واحد گندله سازی و کنسانتره سازی این شرکت، در حال تولید است و راه آهن شرق محصولات این شرکت را به مقاصد مورد نیاز بارگیری و حمل می کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • تلاش معلم شهرکردی برای آموزش دانش آموزان منطقه عشایر نشین
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی