Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا یاحسن جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسکری (ع) و هفته بسیج، موکب و گروه جهادی حضرت رقیه (س) و خیّرین فرهنگی این شهرستان، چهاردهمین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه، ۷۲۰ بسته لوازم التحریر به نیت ۷۲۰ شهید دانش آموز، ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ شهید فرهنگی و شهدای کربلا، ۴۱۴ پرس غذای گرم به نیت ۴۱۴ شهید زن، ۱۴۰ بسته مواد پروتئینی و ۷۲۰ بسته بهداشتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

به گفته یاحسن، از ابتدای شیوع کرونا تا کنون، بیش از ۵۵ میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی در قالب بسته‌های معیشتی برای کمک به اقشار آسیب پذیر هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی بسته فرهنگی توزیع غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۹۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غذای خیابانی مشهور در چین؛ از پخت رشته فرنگی و نودل تا گوشت و میگو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ فرآیند پخت ۶۰ کیلوگرم کابلی پلو (فیلم) غذای خیابانی در افغانستان؛ سرو آبگوشت پاچه گاو (فیلم)

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اهدای ۴۰۰ کیسه آرد رایگان به نیازمندان در بشاگرد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران