Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در آیین نمادین سومین مرحله رزمایش کمک های مومنانه آذربایجان‌غربی افزود: امام راحل با دید وسیع و کیاست خاص، دستور تشکیل بسیج را دادند و بسیج با پشتکار خود در صحنه های مختلف بخصوص در هشت سال دفاع مقدس نشان داد در مقابل مشکلات بزرگ می‌تواند مقاومت کند.

وی اظهار داشت: بسیجیان از ابتدای شیوع کرونا در صف اول هستند و در میدان نبرد با این ویروس و کمک به محرومان تلاش مضاعف و مدیریتی مطلوب دارند تا معیشت و سلامت مردم دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی نیز در این آیین افزود: بسیجیان این استان دوشادوش انقلاب در عرصه های مختلف حضور داشتند و بهترین و مطلوب ترین یاری ها را برای این نظام رقم زده‌اند.

سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری اظهار داشت: امروز شاهد مرحله سوم کمک های مومنانه استان با اهدای ۳۰ هزار بسته معیشتی هستیم که اقدام بسیار خوب و ارزشمندی است.

وی با اشاره به اقدامات ارزشمند بسیجیان در مقابله با ویروس کرونا و تامین سلامت مردم گفت: از بسیجیان و جهادگران و پزشکان بسیجی در این راستا قدردانی می‌شود.

به گزارش ایرنا همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان در کشور   ارسال ۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند آسیب دیده از کرونا آغاز شد.

با هدف کمک به نیازمندان در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ستادهای کمک مومنانه در سراسر کشور راه‌اندازی شده است که تا کنون در استان بیش از ۶۲۵ هزار بسته در بین خانواده ها توزیع شد.

رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح "حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن است" و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.

این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این به معنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد است.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت‌محور هم به جهش در تولید سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت‌پذیری مردم وابسته است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه رزمايش ویروس کرونا آذربایجان غربی ارومیه رزمايش اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس عبادی گفت: ۲۱ هزار نفر از پرستاران که بخش عمده آنها در دوران کرونا نیرو‌های طرحی بودند، استخدام شده اند و در حال حاضر جذب پرستاران در مراکز درمانی در اولویت وزارت بهداشت است .

 


وی با بیان اینکه تعداد محدودی از پرستارانی که در مناطقی که مجوز استخدام در آنها وجود ندارد، برای جذب باقی مانده‌اند ، افزود: در حال حاضر، ۲۰۹ هزار کادر درمان اعم از پرستار، اتاق عمل، هوشبری، بهیار و کمک پرستار در مراکز درمانی وزارت بهداشت، بخش خصوصی، تأمین اجتماعی و نیرو‌های مسلح مشغول خدمت هستند.
معاون پرستاری وزارت بهداشت همچنین از تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران خبر داد و گفت: این لایحه دارای ۳۱ ماده است که یک ماده آن به جذب پرستارانی که بحران‌هایی مانند کرونا، در خدمت نظام سلامت هستند، اختصاص دارد و امیدواریم با تصویب آن در مجلس بتوان اقدامات موثرتری برای این قشر زحمتکش برداریم.
عبادی با بیان اینکه کمبود نیروی پرستاری یکی از چالش‌های جهانی است، افزود: با افزایش پذیرش دانشجویان پرستاری در دانشگاه‌ها و تسهیلاتی که برای استخدام و تبدیل وضعیت آنها در حال انجام است، چنانچه قانونگذار از این بابت به نظام سلامت کمک کند، امیدوار خواهیم بود تا چند سال آتی مشکل کمبود پرستار در کشور کاهش یابد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • آیت‌الله رئیسی: شرکت‌ها و متخصصان ایرانی آماده مشارکت در پروژه‌های عمرانی سریلانکا هستند
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده