Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:53:42 GMT

بارش های رگباری باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۴۵۳۱

بارش های رگباری باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

محمد غیوری‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته شهرستان‌های فریمان با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و سرخس با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد گرمترین بوده‌اند، بیان کرد: طی همین مدت بیشترین شدت وزش باد از شهرستان چناران با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته بیشترین میزان بارش باران از شهرستان رشتخوار با میزان  ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٨ دهم میلی متر گزارش شده است.

غیوری‌خواه با اشاره به اینکه آسمان اغلب نقاط استان صاف است، اظهار کرد: از فردا آسمان ابری را در سطح خراسان رضوی مخصوصا در نیمه شمالی  استان خواهیم داشت. 

وی افزود: از اواخر روز پنجشنبه بارش‌های رگباری و پراکنده‌ باران مخصوصا در نواحی شمالی و شمال غرب استان شاهد خواهیم بود که این بارش‌ها تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به این که روند افزایشی دما در خراسان رضوی تا فردا ادامه دارد گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است که فردا به ۱۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، اما از روز شنبه شاهد کاهش روند دما در استان خواهیم بود.

کد خبر 5080678

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران فصل پاییز ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر کمک مومنانه بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا درجه سانتی گراد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هواشناسی تا عصر فردا، جمعه هفتم اردیبهشت برای برخی مناطق استان فارس، بارش‌های رگباری و پراکنده را پیش بینی کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ، شهرستان بوانات با ۲۷ و هشت دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی اخیر  را به خود اختصاص داد و در شیراز هم ۲۲ و ۲ دهم میلی متر باران بارید.
بر اساس این گزارش، پس از بوانات، صفاشهر با ۲۵ و ۹ دهم میلی متر، اقلید با ۲۴ میلی متر، شیراز با ۲۲ و ۲ دهم میلی متر و  شهرستان رستم هم با ۲۲ میلی متر بیشترین بارش‌ها را داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برچسب نانویی هیوندای، خودرو را در تابستان ۱۰ درجه خنک‌تر می‌کند!
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • دمای هوا در برخی مناطق زنجان به زیر صفر رسید
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • هوای زنجان گرم‌تر می‌شود