Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - حس تعلق به شهر و دوستی با محل سکونت را باید هنرمندانه از سنین خردسالی با کارکردن بر روی افکار کودکان، از مهد کودک ها آغاز کنیم.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در جریان بازدید از نمایشگاه تهران از منظر هنرمندان که در خانه هنرمندان تهران برگزار شد،ضمن بیان مطلب فوق افزود: امروزه یکی از ماموریت های خطیر و حساس مدیریت شهری جلب مشارکت اجتماعی شهروندان در اداره شهر است و این مهم اتفاق نمی افتد مگر حس تعلق به مکان و سکونتگاه شهری در میان تک تک آحاد شهروندان به خصوص کودکان نهادینه شود تا شهروندانی مسئولیت پذیر و دارای حس مشارکتی قوی در آینده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: قابلیت های تهران با بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا برابری می کند که می توان با بهره گرفتن از هنر، آن را به نحو شایسته به مردم معرفی و احساس تعلق به شهر را در آنان تقویت کرد.
موسوی بیان کرد: فضاهای اکولوژیک شهر تهران مستعد تقویت صنعت گردشگری است که اگر هنرمندان به آن بپردازند، می تواند نه تنها بخش جدیدی در اقتصاد این شهر باز کند بلکه در کلان کشور نیز تاثیرات شگرفی خواهد گذاشت.
نمایشگاه «تهران از منظر هنرمندان» گزیده‌ای از مجموعه فعالیت‌های هنرمندان با موضوعاتی پیرامون شهر تهران بود که حاصل همکاری های مشترک و تنگاتنگ هنرمندان با موضوعات شهری طی یکسال گذشته است و به مدت 10 روز از 23 آبان ماه تا 4 آذرماه برای عموم به صورت مجازی برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

کد خبر 6095242 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • تور سراسری تصویر ایران آغاز شد
  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • آغاز تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه کتاب
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان