Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان گفت: جذب و جمع آوری زکات روستای کرگان به همت فعالان این کانون آغاز شد و با همکاری اهالی روستا این وجوبات برای هزینه های فرهنگی و آموزشی روستا صرف خواهد شد.

«فرض الله اسکندرزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جذب و جمع آوری زکات روستای کرگان به همت فعالان این کانون آغاز شد و با همکاری اهالی روستا این وجوبات برای هزینه های فرهنگی و آموزشی روستا صرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان تصریح کرد: همدلی اهالی روستا برای جمع آوری زکات محصولات کشاورزی بسیار خوب بود و این وجوبات در راستای افزایش توانمندی های فرهنگی و آموزشی روستا هزینه خواهد شد.

 

وی اعلام داشت: از همکاری کشاورزان روستا در این طرح سپاسگزارم که در راستای ترویج فرهنگ دینی مسجد و تقویت بنیه آموزشی فرزندان خود در روستا همت بلندی داشتند.

 

اسکندزاده افزود: پرداخت زکات به نوعی سپاس از خداوند متعال در خصوص نعمت های که به کشاورزان ارزانی داشته است و این زکات برای احیای فعالیت های فرهنگی و آموزشی این روستا هزینه می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان خاطر نشان کرد: این حرکت معنوی با همکاری دستگاه های ذیربط صورت می گیرد و امیدواریم بتوانیم در راستای فعالیت های فرهنگی و آموزشی گام های موثری برداریم.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالان کانونی فرهنگ زکات پرداخت زکات جمع آوری زکات اردبیل فرهنگی و آموزشی روستای کرگان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور گفت:کمبود چند ساله آب شرب روستای میرآباد مازول در بخش مرکزی نیشابور رفع شد.
جعفر تمیز افزود: با توجه به کمبود آب و جیره‌بندی چاه آبرسانی روستای میرآباد مهندسی مجدد این چاه در دستور کار قرار گرفت.
وی گفت: چاه آبرسانی روستا با نوسازی لوله آبده، کابل برق رسانی، الکتروپمپ و تابلو برق با اعتباری بالغ بر ٢۱ میلیارد ریال تجهیز و وارد مدار بهره‌برداری شد.
تمیز افزود: با اجرای عملیات تجهیز چاه آبرسانی روستای میرآباد آبدهی چاه از ٧/۵ لیتر به ٢٠ لیتر بر ثانیه افزایش و مشکل چندین ساله کمبود آب ١٢٠٠ مشترک این روستا رفع شد.

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • غرق شدن ۲ کودک در رودخانه مهران بندرلنگه
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک