Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:21:40 GMT

آسمان خوزستان تا هفته آینده بارانی است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۱۵۲۹

آسمان خوزستان تا هفته آینده بارانی است

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری روز پنجشنبه گفت: در بررسی نقشه های پیش بینی، طی امروز و ساعاتی از فردا وزش باد شدید پدیده غالب استان خواهد بود.

وی افزود: از امروز بارش  در برخی نقاط استان  آغاز می شود و از فردا بارش باران با قوت بیشتری تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی خوزستان اظهارداشت: این سامانه بارشی با رگبار شدید باران به همراه رعد و برق و احتمال تگرگ و تندباد لحظه ای پیش بینی شده است.

وی ضمن هشدار نسبت به احتمال آبگرفتگی در اغلب مناطق استان بر اثر بارش باران افزود: با فعالیت این سامانه بارشی باعث آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها و صاعقه می‌شود و همچنین در این ایام خلیج فارس مواج و طوفانی خواهد بود.

سبزه زاری گفت: امیدیه در شبانه روز گذشته حداکثر دمای استان با ۲۶.۴ درجه سانتیگراد و ایذه با ۷.۱ درجه حداقل دمای استان را داشت.
وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته حداکثر و حداقل دمای هوای اهواز به ترتیب ۲۱.۸ درجه و ۱۲.۴ درجه سانتیگراد بوده است.

پیش از این اداره کل هواشناسی خوزستان و اداره کل مدیریت بحران خوزستان نسبت به طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر با فعالیت این سامانه بارشی هشدار دادند.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی خوزستان بارش باران خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل هواشناسی خوزستان بارش باران خوزستان اداره کل هواشناسی خوزستان بارش باران خوزستان اخبار کنکور کل هواشناسی خوزستان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان زیبای کرج پس از بارش باران شب گذشته

دریافت 51 MB

تصویربردار: مینا صدیقیان

کد خبر 6096196

دیگر خبرها

  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • استان های غرب، شمال غرب، شمال و شمال شرق کشور بارانی می شوند
  • آسمان خوزستان مه‌آلود می‌شود/ ورود سامانه جدید بارشی به استان
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • آسمان زیبای کرج پس از بارش باران شب گذشته
  • بازگشت آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر