Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، صالح العاروری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفتگو با شبکه "الحوار" تاکید کرد که وجود برخی اختلافات در مسیر تحقق آشتی ملی، هرگز به معنای بازگشت این پرونده به خانه اول نیست، بلکه این اختلافات انگیزه‌ای برای ادامه گفت و گوها و دیدارها خواهد بود و ما اطمینان داریم که روند تحقق آشتی ملی ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



العاروری افزود: گفت و گوها با جنبش فتح هرگز متوقف نشده و دیدارها و گفتگوها بین رهبران دو طرف همچنان ادامه دارد و گاهی ما و گاهی نیز آن ها پیشنهاداتی ارائه می دهند و دیدارها و مشورت‌های ما با دیگر گروه های فلسطینی نیز همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین حق دارد در روند کنونی آشتی ملی ناامید باشد، تاکید کرد: بدون شک ما از ادامه این روند عقب نخواهیم نشست و برای پیروزی در نبرد با دشمن صهیونیستی، چاره‌ای جز کنار گذاشتن دودستگی و اختلافات داخلی نیست.

عضو ارشد جنبش حماس اظهار داشت که تلاش‌ها برای تحقق آشتی ملی نباید متوقف شود و هیچ جایگزینی برای این پرونده وجود ندارد و این هدفی غیرقابل بازگشت است.

صالح العاروری افزود: ما اصرار داشتیم که قبل از توافق بر سر نقشه زمانی تحقق آشتی ملی، گفت و گوهایی دوجانبه با جنبش فتح داشته باشیم و هدف ما این بود که به تفاهمات بیشتری دست یابیم تا بعدا به موانعی در این زمینه برخورد نکنیم.

العاروری ادامه داد: در قاهره بر سر یک مساله اختلاف پیدا کردیم و آن موضوع برگزاری همزمان انتخابات مجلس قانونگذاری و شورای ملی بود و ما در جنبش حماس پس از مشورت با دیگر گروه های فلسطینی اصرار داشتیم که انتخابات به طور یکجا و همزمان برگزار شود.

 آخرین دور گفت و گوهای رهبران فتح و حماس برای پیشبرد پرونده آشتی ملی هفته گذشته در قاهره بدون نتیجه خاصی پایان یافت.

منبع: تقریب

کلیدواژه: تحقق آشتی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح

یک عضو جنبش حماس تاکید کرد که رزمندگان مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اشغالگران به رفح کاملا آماده هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،غازی حمد از رهبران جنبش حماس تصریح کرد: هیچ راهی در برابر اسرائیلی ها جز مذاکرات و دستیابی به توافق وجود ندارد، زیرا آنها از ورود به رفح هیچ ثمر و نتیجه ای نخواهند گرفت.

وی خاطر نشان کرد استفاده از اهرم فشار رفح برای تحت فشار قرار دادن حماس هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت و ما هرگز موضع خود را تغییر نخواهیم داد.

حمد تاکید کرد اسرائیل حتی در صورت ورود به رفح هیچ نتیجه و دستاوردی نخواهد داشت، بلکه برای دومین بار در غزه غرق خواهد شد.

عضو جنبش حماس اظهار  داشت مقاومت برای مقابله با اشغالگران در صورتی که بخواهند وارد رفح شوند، کاملا آماده است.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • موافقت حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی»
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست « آشتی ملی » موافقت کرد
  • حماس با درخواست چین برای برگزاری نشست «آشتی ملی» موافقت کرد
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد/تحرکات دشمن شکست خورده است
  • حماس: از خواسته‌های خود کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • مقام حماس از اسارت ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی در نزد این جنبش خبر داد
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم