Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه کربلای مازندران از احداث هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های نیازمند این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، سردارسیاوش مسلمی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح چهار واحد خانه محروم در جمع خبرنگاران با اشاره به  700 میلیون  اعتبار برای این پروژه، اظهار داشت: این چهار واحد در آخرین روز هفته بسیج با همیاری کمیته امداد، مجمع خیران بسیج سازندگی و با اهدای زمین توسط خیر انجام شد که که سبب رضایت برخی از خانواده‌های محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در آمل تاکنون 33 واحد خانه محروم به بهره برداری رسید، افزود: برای مجموع این واحدهای مسکونی بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه شده که مابقی واحدها در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد. در ادامه اجرای این طرح با همکاری کمیته امداد استان ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان را در برنامه داریم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه در اجرای ساخت این واحدها سهم شهرستان آمل 100 واحد مسکونی است، گفت: کلنگ این واحدها در هفته بسیج بر زمین زده شد و هفته بسیج سال آینده بخشی از این واحدها به بهره برداری می‌رسد.

22.5 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن محرومان گلستانی پرداخت شدآمادگی بسیج سازندگی گیلان برای اجرای پروژه‌های عام‌المنفعه مناطق محروم/ 114 واحد مسکن محرومان افتتاح می‌شودزمینه مشارکت خیران در ساخت مسکن محرومان استان لرستان فراهم شود

وی ادامه داد:  در ادامه کمک‌های مومنانه  حدود چهار هزار بسته در هفته بسیج با کمک خیران و بسیجیان استان با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون بین خانواده‌های نیازمند آسیب دیده بیماری کرونا و کم برخوردار توزیع شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بهره برداری ساختمان چهار واحدی خانه محروم، کلنگ 100 واحد مسکونی با حضور فرمانده سپاه کربلای مازندران، فرمانده سپاه ناحیه آمل، رئیس کمیته امداد امام خمینی آمل، مسئول بسیج سازندگی سپاه آمل و مجمع خیران بسیج سازندگی در روستای کردکتی بخش مرکزی آمل بر زمین زده شد.

گزارش از کبریا مقدس

انتهای پیام/‌684/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج سازندگی فرمانده سپاه واحد مسکونی بهره برداری هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است