Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی قوی تن کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت آماده سازی فیلم سینمایی «آرزوی زیبا»، در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: چند سکانس از فیلمبرداری این اثر باقی مانده بود که انجام شد و هم‌اکنون درگیر تدوین، صداگذاری و دیگر مسائل فنی مربوط به آن هستیم. حدود دو ماه آینده نسخه نهایی این فیلم آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور بین‌المللی این فیلم، بیان کرد: همزمان با انجام کار‌های فنی زیرنویس را هم با هدف حضور در جشنواره‌های بین المللی آماده خواهیم کرد؛ البته باید دید وضعیت کرونا و برگزاری جشنواره‌ها به کجا ختم خواهد شد.

در خلاصه داستان «آرزوی زیبا» آمده است: چند کودک و نوجوان برای برآورده شدن آرزوی یک دختر تصمیم به انجام کاری می‌گیرند و...

از جمله بازیگران این فیلم می‌توان به هدا مقدم‌منش، امیر محمد رحمانی، متین نظری، محمدحسین حلاج‌مفرد، یوسف احمدی، هادی هاشمی، شکیبا حلاج‌مفرد، ترنم هاشمی‌مقدم، کیانا ریاضیان، علی منوری، سجاد شتوی، محمد اختری، عرفان زرگرزاده، محمد عباس‌زاده و علی مقدم‌منش اشاره کرد.

دیگر عوامل فیلم سینمایی «آرزوی زیبا» عبارتند از:

مجری طرح: حامد قوی‌تن، امور تولید: یوسف احمدی، مسلم اختری، طراح صدا و صداگذاری: بهروز شهامت، دستیار صدابرداری: هادی هاشمی، عکاس صحنه: الهام خراسانی، مدیر فیلمبرداری: شهاب نوروزیان، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: علی قوی‌تن.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای ایران علی قوی تن آرزوی زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند