Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:46:12 GMT

استعفای شبانه روسای بیمارستان‌های آمل

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۱۶۹۰۷

استعفای شبانه روسای بیمارستان‌های آمل

به گزارش خبرنگار مهر، برکناری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با واکنش تند شهروندان آملی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد و رؤسای بیمارستان‌های این شهرستان نیز در اعتراض به این برکناری استعفا دادند.

سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در حکمی " دکتر فرامرز اکبری" رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل را برکنار و همزمان " دکتر احمدعلی رمضانی" را به سمت سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان آمل منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی جابه‌جایی در ریاست مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل، " فاطمه مرشد اسکی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، " دکتر شهرام کاشانی" رئیس بیمارستان ۱۷ شهریور، دکتر ناصر قدرنژاد" رئیس بیمارستان امام رضا (ع)، دکتر علیرضا کرد" رئیس بیمارستان امام علی (ع) و دکتر اسماعیل محمدی" رئیس بیمارستان امام خمینی شهرستان آمل در نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از سمت خود استعفا دادند.

این اقدام، دانشگاه علوم پزشکی مازندران، واکنش‌های تندی از سوی شهروندان آملی و بسیاری از فعالان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را به همراه داشت.

فعالان شبکه‌های اجتماعی و مجازی در شهرستان آمل در پیام‌هایی که در حساب شخصی خود به اشتراک گذاشتند، بیان کردند، اقدام شتاب زده رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در وضعیتی که تمامی کادر درمان درگیر مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند، برکناری دکتر فرامرز اکبری از سمت ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل واقعاً شوک آور و غیراخلاقی بوده است.

تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی پنجشنبه شب با کنایه به رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نوشتند، تیم قهرمان و همیشه در صحنه شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با ریاست دکتر اکبری در صورتی که باید حمایت و تشویق شود، متأسفانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اقدام شتابزده در ترکیب تیم قهرمان تغییرات ایجاد کرد.

آنان بیان کردند مربی موفق به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زند، شما چطور با دانش خودتان دست به این کار زدید.

هنوز مسئولان اجرایی شهرستان آمل نسبت به این جابه‌جایی پر سر و صدا و پرحاشیه در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان واکنشی نشان ندادند.

شهرستان بیش از ۴۰۶ هزار نفری آمل به همراه ۲ شهرستان ساری و بهشهر در مازندران دارای وضعیت قرمز کرونایی هستند.

در تازه‌ترین آمارهای اعلام شده، شمار بیماران کرونایی بستری در چهار بیمارستان دولتی این شهرستان که بیماران کووید ۱۹ پذیرش و مورد درمان قرار می‌گیرند، بیش از ۱۷۰ نفر اعلام شده است.

شهرستان آمل از روز شنبه اول آذرماه جاری به عنوان شهرستان قرمز کرونایی با محدودیت‌های شدید کرونایی مواجه شده و بیشتر کسبه این شهرستان تعطیل و ترددهای شبانه نیز در شهر ممنوع اعلام شده است.

کد خبر 5081491

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم پزشکی مازندران سید عباس موسوی فرامرز اکبری ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا کمک مومنانه گرگان بارش برف بسیج بوشهر بارش باران شهرستان کرج رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شبکه های اجتماعی رئیس بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۶۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دکتر عبدالمهدی عراقی‌زاده، متولد بهمن‌ 1339 در بندرعباس است و 35 سال از عمر خود را صرف ارائه خدمت به مردم هرمزگان کرد.

بیشتر بخوانید؛ اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
با پیگیری های مستمر وی، از سال 1387 دانشکده دندانپزشکی هرمزگان با پذیرش صد در صد نیروی بومی آغاز بکار کرد.
دکتر عراقی‌زاده در سالهای 1385 تا 1380 در سمت رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود و نقشی ویژه در ارائه خدمات به مردم استان داشت.

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها 
  • جمع‌آوری نمای کامپوزیت برخی از بیمارستان‌های تهران به دلیل ناایمن‌بودن