Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت فدراسیون کشتی ترکیه اعلام کرد، متاسفانه تست کرونای موسی آیدین، رئیس فدراسیون کشتی این کشور مثبت شده است و ما از این بابت بسیار ناراحت هستیم. معالجه وی در خانه ادامه دارد و حال او خوب می باشد. شبانه روز از درگاه الهی شفا و بهبودی سریع رئیس فدراسیون کشتی را خواستاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ترکیه در استانبول درحال برگزاری است که از تمام اعضای حاضر حتی کارمندان بخش اداری تست پی سی آر گرفته شد و در مجموع مشخص شد ۱۵ نفر مبتلا به ویروس کرونا هستند.

اما نکته ای که باعث شوک به فدراسیون کشتی ترکیه شده مثبت شدن تست کرونای ۱۳ کشتی گیر است و در همین راستا برای همه کسانی که آزمایش غربالگری آنها مثبت اعلام شده است، مراحل پیگیری، جداسازی از سایر افراد حاضر در اردو و درمان در راستای شیوه نامه های مربوطه آغاز شده است.

فدراسیون کشتی ترکیه ضمن آرزوی سلامتی برای همه کشتی گیران، اعلام کرده در وضعیت سلامت ورزشکارانی که آزمایش آنها مثبت شده است، هیچ وخامتی گزارش نشده است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی فدراسیون کشتی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۱۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان، جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در این رقابت‌ها که به مدت 2 روز به میزبانی اردبیل در ورزشگاه رضازاده برگزار شد، تیم ملی ایران قهرمان شد و تیم‌های عراق و ارمنستان دوم و سوم شدند.

در این رقابت ها تیم ملی ایران با کسب 250 امتیاز اول، عراق با کسب 42 امتیاز دوم و ارمنستان با کسب 12 امتیاز سوم شدند به طوری که حضور تماشاگران نیز در این مسابقات چشمگیر بود.

مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل به مدت 2 روز در ورزشگاه 6 هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار شد که در این رقابت‌های بین‌المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان بود علاوه بر 33 کشتی‌گیر از سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، 192 کشتی‌‌گیر از سراسر کشور حضور داشتند.

.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد