Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ داود معظمی گودرزی روز شنبه در تشریح این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر انتشار تصاویر شخصی و خصوصی وی در یک کلیپ تبلیغاتی در فضای مجازی، مراتب در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات فنی و عملیاتی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد مجرم با ایجاد یک صفحه اینستاگرامی با هویت جعلی اقدام به انتشار تصاویر و کلیپ‌های شخصی شاکی برای تبلیغ عکاسی و فیلمبرداری و جذب مشتری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ گودرزی افزود: کارشناسان سایبری پلیس فتا در ادامه روند پرونده با بررسی‌های لازم متهم را شناسایی و پس از آشکار شدن هویت مجرم برای پلیس، طی هماهنگی با مراجع قضایی وی را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

ردیس گلس فتا پایتخت گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه عمل خلاف قانون شد، اما پس از مشاهده مستندات سایبری موجود در پرونده ضمن اعتراف به جرم خود اظهار داشت سال‌های قبل با شاکی نامزد بودم و قصد ازدواج داشتیم، اما اختلافات خانوادگی باعث جدایی ما از یکدیگر شد و قصد داشتم با ساخت یک ویدئو تبلیغاتی و استفاده تصاویر خصوصی این خانم در آن کلیپ ضمن انتقام جویی تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرامم را نیز افزایش دهم.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی است، افزود: هموطنان در صورت نیاز به مشاوره یا ارائه گزارش موارد مشکوک می‌توانند مراتب با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پلیس فتا پارسی خبر اینستاگرام انتقام پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ علی اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر فعالیت تعدادی از افراد جوان در قالب شرکت هرمی در منزلی در شهرستان نوشهر، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از آن تعدادی مدارک و مستندات مربوط به شرکت‌های هرمی را کشف کردند.

سرهنگ درویشی بیان کرد: در این رابطه ۲۲ جوان که از اعضای باند شرکت هرمی بودند دستگیر شدند و به صراحت به فعالیت و عضویت غیر قانونی خود با سرمایه ۲ میلیاردی و همچنین عضوگیری و افزایش زیر شاخه در سیستم شرکت هرمی اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده و از آن جا با قرار وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

سرهنگ علی اکبر درویشی از شهروندان خواست: ضمن عدم توجه به درخواست‌های افراد در سایت‌های فضای مجازی در ارتباط با اشتغال زایی و سایر موارد، هرگونه فعالیت افراد سود جو را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ خبر بدهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • کلیپ| سعدآباد پرحاشیه
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • کلیپ| رائفی پور؛ «دستگاه دشمن‌سازی»
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش