Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@03:40:55 GMT

نائیج پور: می‌توانستیم قهرمان لیگ را ببریم

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۲۴۵۹

نائیج پور: می‌توانستیم قهرمان لیگ را ببریم

مدافع تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که تیم آنها در برابر پرسپولیس هجومی بازی کرده و آنها می توانستند این بازی را برنده شوند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در حالی در مسجدسلیمان مقابل تیم نفت با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شدند که سیامک نعمتی در این مسابقه یک ضربه پنالتی را از دست داد. اما بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد آنها می توانستند این بازی را برنده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصطفی نائیج پور مدافع نوشهری تیم نفت مسجدسلیمان در مورد بازی با پرسپولیس گفت: یک بازی با کیفیت و با سرعت بالایی بود. هر دو تیم موقعیت هایی داشتند که بتوانند استفاده کنند. ما هم در مقابل پرسپولیس یک تیم دست و پا بسته نبودیم. می توانستیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم که در نهایت توانستیم یک تساوی در برابر قهرمان ایران بگیریم که هر چند اعتقاد دارم می توانستیم گلزنی کنیم و بازی را ببریم.


وی درباره عملکرد خوبش در برابر مهاجمین پرسپولیس نیز گفت: تک تک بچه ها در این بازی زحمت کشیدند و ما تمام تمرکزمان را بر روی این بازی گذاشته بودیم. خدا را شکر توانستیم یک بازی خوبی را انجام دهیم. با تمریناتی که در طول هفته داشتیم و آقای حسینی تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بودند، توانستیم جلوی نقاط قوت پرسپولیس را بگیریم.


او درباره تساوی های نفت مسجدسلیمان در سه بازی نخست نیز گفت: بازی نخست ما با تراکتور در تبریز بود که بازی سنگینی بود و نتیجه خوبی گرفتیم. در بازی با سایپا نیز حقمان برد بود. آنها بدون هیچ موقعیتی گل زدند و بازی مساوی شد. بازی آخرمان نیز با پرسپولیس بود. با بچه ها همدل شدیم که از بازی با نساجی بردهایمان را شروع کنیم و به نیمه بالای جدول برسیم.
وی در مورد قرعه سخت نفت مسجدسلیمان در هفته های نخست گفت: بازی های نساجی را دیده ایم. آنها امسال تیم خوبی دارند. ان شالله بتوانیم از این هفته بردهایمان را شروع کنیم و به نیمه بالای جدول برسیم و امسال نتایج خوبی بگیریم.


نائیج پور در مورد مشکلات پیش فصل نفت مسجدسلیمان و اینکه گفته می شد این تیم یکی از گزینه های سقوط به دسته یک است، گفت: تیم ما بازی های خوبی انجام داده است. ما در بازی با پرسپولیس نیز موقعیت های خوبی داشتیم و در مقابل این تیم دفاع مطلق انجام ندادیم، کاری که تیم های دیگر انجام می دهند و به تک موقعیت ها دل می بندند. اما فکر می کنم ما 4 ، 5 موقعیت داشتیم و هجومی بازی کردیم.


مدافع نفتی ها در پایان گفت: ان شالله امسال از تیم نفت مسجدسلیمان زیاد بشنویم. خدا را شکر آقای حسینی تیم خوبی بسته اند. درست است که در ابتدای فصل مشکلاتی داشتیم و تیم جمع نشده بود ولی به نظر من تیم ما روز به روز بهتر می شود و نتایج بهتری از این تیم خواهیم دید.

 

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان تیم نفت مسجدسلیمان موقعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان

باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی اعلام کرد که شاگردان سیاوش اکبرپور در مسجدسلیمان به مصاف سپاهان می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و پیدا نکردن زمین در اهواز، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان اصفهان به میزبانی شهر مسجدسلیمان و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

این دیدار از ساعت 19:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت و در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انجام می‌شود.

صعود بی‌دردسر سپاهان در جام حذفی؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود