Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: کاهش ۵۰درصدی آمار مبتلایان به کرونا در استان امید به تداوم اجرای طرح جامع محدودیت‌ها را افزایش داده است. - اخبار استانها -

جمال صادقی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با ابراز امیدواری به نتیجه اجرای طرح جامع محدودیت‌ها در استان ایلام اظهار داشت: کاهش 50درصدی آمار مبتلایان به کرونا در ایلام امید به اجرای طرح جامع محدودیت‌ها را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: همراهی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده در ماسک به 95درصد رسیده است و این نشانه خوبی است برای قطع زنجیره شیوع کرونا در ایلام است.

استاندار قزوین: وام کرونا به مهدهای کودک، موسسات قرآنی، فرهنگی و ورزشی پرداخت می‌شود روند بستری و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در استان قم نزولی شد استاندار کهگیلویه و بویراحمد: تمام امکانات برای مقابله با کرونا بسیج شوند

وی در ادامه به مؤثر بودن طرح جامعه محدودیت‌ها به همکاری بازاریان در استان اشاره و خاطرنشان کرد: هرچند ارزیابی دقیق نتیجه حاصله از اجرای طرح جامع محدودیت‌ها زود هنگام است اما تعطیلی بازار و پرهیز مردم از سفر و توجه به رعایت محدودیت‌ها اثر خود را در ایلام نشان داده است.

صادقی‌فر یادآور شد: مشاهدات آماری و ورودی بیماران جدید به بیمارستان‌ها کاهش چشمگیر 50درصدی را نشان می‌دهد و مرگ ناشی از بیماری کرونا نیز بسیار کاهش داشته است.

وی خطاب به مردم استان گفت: همچنان کرونا را یک خطر جدی برای سلامتی خود بدانید و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این خطر را از سر راه خود، خانواده و همشهریان بردارید.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجرای طرح جامع محدودیت ها استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۳۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ضرورت افزایش تولید برق و کاهش محدودیت‌های برق صنایع
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی