Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی اصلاح شد و زمان امتحانات دانشجویان نیز تغییر کرد.

براساس تقویم آموزشی و با عنایت به بازه زمانی شروع و پایان کلاس‌ها در نیمسال اول برای ورودی‌های قبل از ۹۹، تعداد جلسات کلاس‌ها برای دانشجویان غیر پزشکی ۱۶ هفته و برای دانشجویان گروه پزشکی و دامپزشکی ۱۷ هفته خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با توجه به تاخیر در شروع کلاس‌های درسی دانشجویان ورودی جدید در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹، واحد‌ها و مراکز دانشگاهی موظف به تشکیل کلاس‌ها به منظور تکمیل تعداد جلسات تا قبل از امتحانات هستند.  

کلاس‌های ورودی قبل ۹۹ با پذیرفته شدگان جدید در نیم سال اول، تقویم آموزشی «پایان کلاس و امتحانات» ورودی ۹۹ ملاک عمل قرار خواهد گرفت و بر اساس آن برنامه ریزی و اقدام شود. دانشجویان ورودی قبل از سال ۹۹

 

طبق تقویم آموزشی اصلاح شده سال ۱۴۰۰- ۱۳۹۹  شروع کلاس‌های درسی دانشجویان نیم‌سال اول ورودی قبل از ۹۹ از ۲۹ شهریور ماه بوده است و تا ۲ بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت. امتحانات نیز  از ۴ بهمن ماه ۹۹ تا ۱۶ بهمن ماه ۹۹ برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام نیم‌سال دوم دانشجویان ورودی قبل از ۹۹ نیز از ۱۱ تا ۲۳  بهمن ماه ۹۹ خواهد بود. کلاس‌های درسی دانشجویان پزشکی و غیر پزشکی نیز از ۲ اسفند ماه  آغاز می‌شود، برای دانشجویان غیرپزشکی تا ۳ تیر ماه ۱۴۰۰ و دانشجویان پزشکی تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. همچنین امتحانات دانشجویان از ۱۲ تا ۲۴ تیر ماه برگزار خواهد شد.   دانشجویان ورودی سال ۹۹   ثبت نام و انخاب واحد  نیم‌سال اول دانشجویان دانشجویان ورودی سال ۹۹، ۸ تا ۱۵ آبان ماه ۹۹ انجام شد.   کلاس‌های دانشجویان نیز از ۱۷ ابان ماه ۹۹ اغاز شد و ۱۶ بهمن ماه ۹۹ پایان خواهد یافت.   امتحانات دانشجویان نیز در بازه زمانی  ۱۸ بهمن ماه ۹۹ تا ۲۹ بهمن ماه ۹۹ ادامه خواهد داشت.
ثبت نام نیم‌سال دوم دانشجویان ورودی سال ۹۹ نیز از ۲۰ بهمن ماه ۹۹ آغاز خواهد شد و تا ۳۰ بهمن ماه ۹۹ ادامه دارد. کلاس‌های درسی دانشجویان پزشکی و غیر پزشکی نیز از ۲ اسفند ماه  آغاز می‌شود، برای دانشجویان غیرپزشکی تا ۳ تیر ماه ۱۴۰۰ و دانشجویان پزشکی تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت. همچنین امتحانات دانشجویان از ۱۲ تا ۲۴ تیر ماه برگزار خواهد شد.  دوره تابستان   ثبت نام دوره تابستان نیز از ۲۶ تیر ماه ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد و تا ۳۱ تیر ماه ادامه دارد. شروع کلاس‌ها از ۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ خواهد بود و تا ۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.  امتحانات نیز در بازه زمانی ۶ تا ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تقویم آموزشی امتحانات پایان ترم کلاس های درسی دانشجویان امتحانات دانشجویان ادامه خواهد دانشجویان ورودی دانشجویان پزشکی برگزار خواهد شد سال تحصیلی ۱۴۰۰ برای دانشجویان دانشگاه آزاد تقویم آموزشی بهمن ماه ۹۹ ورودی قبل اصلاح شد سال اول نیم سال ثبت نام کلاس ها سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات سومین دوره آموزشی حلقه‌های میانی «حامیم» در دانشگاه علامه اعلام شد

سومین دوره آموزشی توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان حلقه‌های میانی «حامیم» با حضور ۱۹۰ دانشجوی دختر و پسر در دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حمید ستوده، مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه از برگزاری سومین دوره آموزشی توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان حلقه‌های میانی «حامیم» در این دانشگاه خبر داد.

وی اظهار کرد: این دوره آموزشی با حضور 190 نفر از دانشجویان دختر و پسر از 19 تا 21 اردیبهشت‌ماه به‌صورت حضوری در پردیس مرکزی دانشگاه علامه‌طباطبائی و در روزهای 22 و 23 اردیبهشت‌ماه نیز به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

ستوده در ادامه با اشاره به اینکه اردوی فرهنگی و تفریحی این دوره در هفته نخست خردادماه به مدت دو روز در خارج از تهران برگزار خواهد شد، بیان کرد: مهم‌ترین موضوعات مورد توجه در این کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، شامل سبک زندگی، مباحث اندیشه‌ای، معارف دینی و بررسی شبهات رایج معرفتی، فرهنگی و سیاسی در فضای دانشگاهی است.

دبیر برگزاری سومین دوره آموزشی حامیم در دانشگاه علامه‌طباطبائی گفت: علی صدرا، مدرس دانشگاه، موحدابطحی استاد حوزه و دانشگاه، دکتر احمد قدیری‌ابیانه، کارشناس امور بین‌الملل، نویسنده و پژوهشگر سیاسی و مهدی عباسی‌مهر، مدیر سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به عنوان مدرس در این دوره حضور دارند.

ستوده تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی و سیاسی، امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی جدید و حضور میدانی در دانشگاه‌ها، استعدادسنجی و بهره حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان و استفاده از فرصت شبکه‌سازی و تیم‌سازی دانشجویان مستعد از جمله اهداف طرح حامیم برشمرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امتحانات نهایی را تبدیل به بت نکنیم / روش‌های مناسب مطالعه صحیح
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • جزییات سومین دوره آموزشی حلقه‌های میانی «حامیم» در دانشگاه علامه اعلام شد
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها