Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@05:18:00 GMT

خدمت خالصانه برای محرومیت زدایی ضروری است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۳۷۳۸۸

خدمت خالصانه برای محرومیت زدایی ضروری است

حجت الاسلام یوسف خانی، بر ضرورت خدمت رسانی به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: خدمت خالصانه برای محرومیت زدایی ضروری است.

حجت الاسلام «محمد یوسف خانی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، از افتتاح شش واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان دلفان خبر داد و اظهار داشت: این واحدهای مسکونی در روستاهای کفراج، حتمی آباد، گلگل، مهر علی و وروشت این شهرستان واقع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه نورآباد به نقش بسیج سازندگی و کمیته امداد در زمینه محرومیت زدایی اشاره و بیان کرد: این دو نهاد در زمینه محرمیت زدایی، احیا و فعال سازی ظرفیت های راکد کشور ظرفیت بزرگی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولین با خدمت صادقانه و خالصانه باید در زمینه محرومیت زدایی و رفع مشکلات مردم در مناطق محروم اقدامات گسترده ای انجام دهند.

 

حجت الاسلام یوسف خانی با بیان اینکه خدمت به مردم عبادت است، اظهار داشت: پذیرش مسؤولیت ها فرصتی برای رفع مشکلات مردم و جامعه است.

 

وی یادآور شد: به مناسبت هفته بسیج هزار و 300 بسته معیشتی بین خانواده ها در مناطق محروم دلفان توزیع شده است.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسیج سازندگی خدمت بسیج محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۳۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همفکری برای شناخت مسائل استان ، اولویت‌بندی مسائل و تلاش برای ارائه راهکار و حل مسئله از جمله اهداف برپایی این رویداد ملی است.

نتیجه این همفکری ها ارائه نسخه های بومی برای حل مسائل استان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن خواهد بود.

حجت الاسلام گودرزی دبیر رویداد ملی جامعه پرداز گفت : از تفاهم نامه های برتر بین این موسسات که قابلیت اجرا داشته باشند حمایت مادی و معنوی خواهد شد.

حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان هم گفت : پارسال در 18 استان کشور رویداد ملی جامعه پرداز برگزار و از عملیات مشترک این رویدادها کردیم.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد