Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:29:30 GMT

داخلی سازی ۷۶۸ قطعه بندری و دریایی وارداتی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۱۵۲۷

داخلی سازی ۷۶۸ قطعه بندری و دریایی وارداتی

معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی حوزه بندری و دریایی گفت:با حمایت سازمان بنادر ۷۶۸ قطعه وارداتی، داخلی سازی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا اله‌یار با تأکید بر اینکه در سال جهش تولید هدف سازمان بنادر و دریانوردی استفاده حداکثری از توان داخلی است، اظهار کرد: در راستای رونق و جهش تولید، رفع مشکل سازندگان تجهیزات بندری و دریایی در دستور کار سازمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه ساخت و سازهای دریایی و ساحلی، سازندگان قطعات و تجهیزات دریایی و بندری وضعیت خوبی دارند.

اله‌یار با اشاره به حمایت و همفکری با سازندگان داخلی و برگزاری جلسات متعدد به منظور رفع موانع و مشکلات حوزه بندری و دریایی، افزود: قبول مسئولیت و حمایت از سازندگان داخلی با توجه به تأکیدهای صورت گرفته در سطح کلان نظام، در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرار گرفته است.

معاون مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و دسترسی محدود به تجهیزات خارجی، فرصتی برای کشور ایجاد شد تا بتوانیم نیازهای خود را در حوزه قطعات و تجهیزات بندری و دریایی در داخل کشور تأمین کنیم.

اله‌یار با بیان اینکه در زمین حاضر این پتانسیل بیش از پیش وجود دارد که برای تأمین نیازهای توسعه دریا محور از توان تأمین کنندگان داخلی استفاده کنیم، گفت: ضروری است از ظرفیت مجموعه های تولیدی کشور برای ارتباط نزدیک بین متولیان ساخت و سازهای دریایی و ساحلی و سازندگان قطعات و تجهیزات استفاده کنیم.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی افزود: از دستاوردهای این حوزه می توان به ساخت 768 قطعه بندری و دریایی در مراکز دانش بنیان و کارگاه های بزرگ و کوچک در سراسر کشور اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بنادر سازمان بنادر سازمان بنادر و دریانوردی بندری و دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۱۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»