Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@00:59:32 GMT

آغاز فعالیت یک پایگاه خبری در حوزه سینما

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۴۴۶۷۰

آغاز فعالیت یک پایگاه خبری در حوزه سینما

پایگاه خبری تحلیلی «جادوی ۷» با هدف پوشش اخبار و اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ و هنر فعالیت رسمی خود را از روز یکشنبه (۹ آذرماه) آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرمسئول سایت خبری «جادوی ۷» احمد افروز است و این پایگاه خبری تحلیلی با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت رسمی خود را از روز یکشنبه (۹ آذرماه) آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت خبری «جادوی ۷» با هدف پوشش خبری و اطلاع رسانی در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه سینما فعالیت رسمی خود را در وب سایت «جادوی ۷» به آدرس www.Jadooie۷.ir  و همچنین در شبکه اجتماعی اینستاگرام و پیام رسان تلگرام (@jadooie۷) آغاز کرده است.

بازتاب اخبار رسانه های بین المللی، ارائه مطالب و گزارش های تحلیلی از رخدادهای روز در حوزه فرهنگ و هنر، حمایت از استعدادهای جوان و در نهایت تهیه بانک های اطلاعاتی جامع و کاربردی در عرصه فرهنگ و هنر از جمله مهمترین اهداف این پایگاه خبری عنوان شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سایت خبری جادوی 7 پایگاه خبری فرهنگ و هنر جادوی ۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۴۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دهقان نیری با همراهی احمدیان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، دهقان طزرجانی، بخشدار گاریزات و تعدادی از اعضای شورای مسکن شهرستان از پروژه نهضت ملی مسکن در شهر بخ بازدید کرد و از نزدیک در جریان پیشرفت این طرح قرار گرفت. 


دهقان نیری بر پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تفت برای شروع ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در این سایت توسط متقاضیان تاکید کرد. 


تسریع در روند اجرای طرح تامین برق سایت نهضت ملی مسکن موضوع دیگری بود که فرماندار تفت به آن اشاره کرد. 


تسطیح مسیر‌های انتقال خط لوله آب در این سایت دیگر موضوعی بود که فرماندار تفت آن را از پیمانکار اجرای پروژه تامین آب سایت نهضت ملی مسکن شهر بخ را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • پایگاه خبری اکسیوس: آمریکا درحال بررسی برنامه‌های خود برای تحریم ارتش اسرائیل است
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • جادوی هوش مصنوعی در افزایش کیفیت ویدیو‌ها + فیلم
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟