Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ نهم آذر ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

 

مقام صهیونیست: جهان باید به خاطر ترور فخری‌زاده از ما تشکر کند
یک مقام صهیونیست در اظهاراتی وقیحانه گفته است جهان باید به خاطر ترور پدر برنامه هسته‌ای ایران از رژیم صهیونیستی تشکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رای الیوم: ترور پروفسور فخری‌زاده برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نخواهد کرد
روزنامه رای الیوم نوشت ترور دانشمند بزرگ ایرانی برنامه هسته‌ای ایران را متوقف نمی‌کند بلکه شاید سرعت پیشرفت آن را افزایش دهد؛ امری که تل‌آویو به خوبی از آن آگاه است.

 

راب: نگران اوضاع ایران و منطقه هستیم
وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت نگران اوضاع ایران و منطقه هستیم.

 

مفتی داعش: دوبار به عربستان سعودی برای دستیابی به حمایت مسلحانه سفر کردم
مفتی داعش در سخنانی از سفر خود به عربستان سعودی برای کسب حمایت گروه‌های مسلح خبر داد.

 

۲ کشته در جریان جمعه سیاه کالیفرنیای شمالی
در جریان رویداد جمعه سیاه کالیفرنیای شمالی ۲ تن به ضرب گلوله کشته شدند.

 

تایمزِ اسرائیل: ترور فخری زاده اوج تلاش‌های درازمدت تل‌آویو علیه برنامه هسته‌ای ایران بود
رسانه‌های عبری زبان ترور دانشمند هسته ای-دفاعی ایران را اوج برنامه درازمدت رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران توصیف کردند.

 

اولین مصاحبه ترامپ ۲۶ روز پس از انتخابات آمریکا
رئیس جمهور آمریکا در رخدادی کم سابقه بیش از ۲۶ روز است که در مصاحبه رسانه‌ای حضور نیافته است.

 

انکار رسمی، اذعان غیررسمی؛ رژیم صهیونیستی درباره ترور شهید فخری‌زاده چه می‌گوید؟
پس از ترور دانشمند هسته‌ای ایران، مقامات رژیم صهیونیستی اظهارات مختلفی درباره این عملیات تروریستی اعلام کرده‌اند.

 

جدیدترین آمار‌های رسمی از جولان کرونا در جهان+ جدول
بنا بر آخرین آمار‌های رسمی، تاکنون ۶۲ میلیون و ۵۹۲ هزار نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

 

اندیشکده شورای آتلانتیک: اسرائیل با هزاران سلاح هسته‌ای اعلام نشده، عادی سازی ترور را در سر دارد
مدیر طرح آینده ایران در اندیشکده شورای آتلانتیک، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه دانشمند هسته‌ای ایران را به رغم در اختیار داشتن هزاران سلاح هسته‌ای به چالش کشید.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دونالد ترامپ انتخابات آمریکا برنامه هسته ای ایران دانشمند هسته ای رژیم صهیونیستی ترور دانشمند فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود

سردار حسین سلامی در مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: این شهدا برای دفاع از حریم اسلام و عزت مسلمانان و نجات جهان اسلام از سیاست بردگی مدرن غرب با محوریت آمریکا، هجرت را مقدمه جهاد خود قرار داده و از خانواده خود دست کشیده در جستجوی رضوان الهی، میدان جهاد را برگزیدند و به آنچه در جستجویش بودند نائل شدند.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وی ادامه داد: جهاد در راه آزادی مسلمانی که تحت سیطره طاغوت قرار دارند، برای ما پاسداران انقلاب اسلامی جذاب‌ترین و زیباترین مسئولیت و ماموریت است.

سردار سلامی افزود: مرز‌هایی که کشور‌های اسلامی را از هم جدا می‌کند و به آنها هویت سیاسی مستقل می‌دهد، هرگز سیاست اساسی استعمار را از هم تجزیه نمی‌کند. استکبار با محوریت آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند و مسلمانان را در یک هویت یکپارچه و پیوسته می‌بیند و دنبال سیطره کامل بر جهان اسلام است.

استکبار خواهان تسلط بر ایران، عراق، سوریه لبنان یمن و سایر بلاد اسلامی است و می‌خواهد اسلام را از آنها بگیرد و ثروت آنها را به یغما ببرد. ما همه مسلمانان سوار یک کشتی هستیم. اگر دشمن به یک سرزمین اسلامی رخنه کند، سعی می‌کند به سایر نقاط هم رخنه کند. همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود. این منطق ماست که در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم و سطح نبرد را گسترده می‌کنیم تا با دشمن مقابله کنیم و تجزیه شود.

وی ادامه داد: چهره واقعی تمدن غرب را در غره ببینید. رسالت نیروی قدس سپاه این است که راه نفوذ دشمن را در سرزمین‌های اسلامی را ببندد. ما این کار را انجام می‌دهیم تا هم از امنیت خود دفاع کنیم و هم از امنیت کشور‌های اسلامی. ما نمی‌توانیم زیر ستم و بردگی غربزدگی کنیم.

سردار سلامی خاطر نشان کرد: طوفان الاقصی شکست کامل برای رژیم صهیونیستی بود. این عملیات این رژیم را تا مرز مرگ مغزی پیش برد. وعده صادق ضربه‌ای بر ادعای بازدارندگی این رژیم بود. رژیم صهیونیستی، آمریکا، فرانسه، انگلیس و برخی دولت‌های عرب در مقابل هجوم محدود و بدون غافلگیری ما شکست خوردند و نشان داد غزه تنها نیست.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها نشان داد که به پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم، تصریح کرد: جغرافیای سیاسی آمریکا در جهان کوچک شده و به لحاظ اخلاقی ورشکسته شده است. قدرت آمریکا هم فرسوده و پوسیده شده است. آمریکا نمادی است از اینکه تمدن غرب در حال غروب است، ولی عصر طلایی تمدن اسلام تحت تاثیر انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های رهبر معظم انقلاب در حال آغاز است.

وی در پایان گفت: امروز امت ما سرافراز است و آرزوهایش در حال تحقق است. ملت ما پای آرمان‌های شهدا ایستاده است. ما راه شهدا را ادامه می‌دهیم.


دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • کلانتری: دانشجویان هسته‌های مقاومت را در بطن آمریکا شکل دادند + فیلم
  • نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • کنفرانس اصفهان می‌تواند به همکاری هسته‌ای ایران و جهان کمک کند
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • از بتن‌ریزی در اراک تا بتن‌ریزی برای ساخت جزیره هسته‌ای
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • زمان بازنگری اساسی در تعریف حقوق بین‌الملل