Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:35:19 GMT

۲۸بانی عروسی در رودان احضار شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۵۴۱۰۴

۲۸بانی عروسی در رودان احضار شدند

مصطفی غلام پور روز دوشنبه افزود: این شهرستان در راستای مقابله با برپایی مراسم ها عزا و عروسی پیشرو بوده و امروز برای مقابله با کرونا نیازمند اقدام عملی و موثر هستیم و با مدیریت پشت میز نشینی نمی توان چندان در راه سلامت جامعه گام برداشت.

وی ادامه داد: همچنین دراین مدت از ۲ هزار و ۱۷۹ خودرویی به ورودی شهرستان ، یکهزار و ۱۲۴ خودرو بازگشت داده شده‌، ۲۸ خودرو با جریمه طرح مدیریت محدودیت هوشمند مواجه و ۲خودرو نیز توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رودان اظهارداشت: سلامت جامعه در اولویت تمامی امور قرار دارد و تمامی مسوولین موظف به اجرای صحیح ، دقیق و مناسب دستورالعمل ها و مصوبات ستاد کرونا هستند.

غلام پور با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: این طرح محله محور و خانواده محور به صورت مشترک از سوی وزارت بهداشت و درمان و سازمان بسیج در شهرستان به اجرا در آمده است.

وی ، هدف اصلی طرح را مدیریت و کنترل اپیدمی ویروس کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک نیروهای بسیج دانست و اظهار داشت: تشدید نظارت بر شیوه نامه‌های بهداشتی و اعمال قانون، تست گسترده هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه،رهگیری هوشمند ،آموزش ،اطلاع رسانی و فرهنگ سازی از اهداف این طرح است.

وی بیان داشت: حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌ای، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرایند درمان سرپایی و کاهش حداکثری موارد بستری از دیگر راهبردهای مصوب در اجرای طرح شهید سلیمانی است.
 

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان رودان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان رودان ویروس کرونا هرمزگان رودان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اردبیل از راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، دلاور زارعی اظهار کرد: با توجه به ارتقای خدمات شهری و بهبود وضعیت ترافیکی با همکاری سازمان‌های مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل و فاوای شهرداری اردبیل، سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو، راه‌اندازی شد.

وی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند با مراجعه به آدرس https://ardabilman.ir و بخش حمل‌ونقل و ترافیک از خدمات پارک حاشیه‌ای استفاده کنند.

زارعی بیان کرد: با توجه به اینکه همه خدمات شهری در سامانه جامع خدمات شهروندی (اردبیل من) تجمیع شده است، شهروندان محترم با مراجعه به آدرس فوق و نصب این اپلیکیشن از قسمت صفحات، بدون نصب سایر نرم‌افزارها می‌توانند از همه خدمات شهرداری اردبیل بهره‌مند شوند.

کد خبر 748840

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • احضار سفیر روسیه از سوی وزارت خارجه ایتالیا
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند