Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بوئین میاندشت با بیان اینکه تاکنون ۹۵ درصد از آب فضای سبز این شهر از آب شرب جدا شده است، گفت: سرانه فضای سبز هر شهروند در بوئین میاندشت ۳۰ مترمربع است.

عبدالرضا سپیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در این شهر هفت پارک وجود دارد که هر سال طرح بهسازی و ساماندهی و زیباسازی آن‌ها با هدف ایجاد تحول در مبلمان شهری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرانه فضای سبز هر شهروند در شهر بوئین میاندشت ۳۰ متر مربع است، افزود: عملیات عمرانی احداث پارک کوهستان به دلیل شرایط سرد منطقه تعطیل شد، اما زیباسازی مبلمان شهری در فصل سرد سال ادامه دارد.

شهردار بوئین میاندشت عنوان کرد: تا سال ۹۵ تقریباً ۹۰ درصد آبیاری فضای سبز شهری با آب شرب انجام می‌شد، اما اکنون ۹۵ درصد از طرح جداسازی آب شرب از آب خام اجرا شده است.

سپیانی افزود: با اجرای طرح آبیاری نوین منبع تأمین آب فضای سبز شهری از یک حلقه چاه انجام می‌شود.

وی افزود: در سال‌های ۹۶ تا ۹۸ با صرف ۹۰۰ میلیون تومان چهار کیلومتر شبکه لوله‌گذاری طرح جداسازی آب شرب تا پارک‌های کوهستان شهر انجام شد.

کد خبر 458450

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بوئین میاندشت شهرداری آب شرب فضاي سبز شهري آبیاری نوین شهرهاي ايران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بوئین میاندشت فضای سبز آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۵۴۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم
  • آغاز ساخت خانه عالم روستای کرچ در بویین میاندشت
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • ثبت رکورد صادرات از خرمشهر
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • تبدیل دره مخوف تهران به بزرگترین مرکز تفریحی شهر | پاتوق معتادها به اکوپارک تبدیل می‌ شود
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا