Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای  ترور «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران را محکوم کرد.

وزارت خارجه لبنان در بیانیه خود از  تمامی طرف‌ها خواسته است که حداکثر خویشتنداری را داشته باشند تا از رفتن منطقه به سمت سناریوی بدتر جلوگیری شود.

در بیانیه وزارت خارجه لبنان آمده است: کشتار و ترور می‌تواند به درگیری‌ها دامن بزند و اوضاع را بی ثبات کند؛ این جنایات بر اساس قانون بین‌الملل و در تمامی منشورهای بین‌المللی مردود و محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه لبنان در این بیانیه به دولت و ملت ایران به ویژه خانواده شهید فخری زاده، تسلیت گفت.

کد خبر 5084613

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان محسن فخری زاده ترور دانشمند هسته ای ایران محسن فخری زاده رژیم صهیونیستی ایران ایالات متحده امریکا عراق ترور دانشمندان هسته ای فلسطین سوریه عربستان سعودی جو بایدن دونالد ترامپ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه تروریسم وزارت خارجه لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه: مانورهای ناتو را از نزدیک رصد می‌کنیم
  • سخنگوی وزارت خارجه: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین