Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سرمای پاییزی روزهای گذشته موجب رشد مصرف گاز در بخش خانگی شده و این رشد مصرف، با توجه به اینکه گازرسانی در مناطق شرقی استان به صورت فشرده و از طریق سی ان اجی است، نگرانی متولیان گاز استان برای احتمال قطع گاز پی داشته است.

سیدمصطفی علوی در این خصوص گفت: با توجه به موج سرمایی که در روزهای اخیر، بخش وسیعی از استان را فرا گرفته است و نیز بارش‌هایی که داشتیم، مصرف بخش خانگی گاز طبیعی به‌شدت بالا رفته و به روزانه ۴۰میلیون مترمکعب رسیده است که میزان بالایی به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: اگرچه ما به همه هم‌استانی ها این نوید را می‌دهیم که در بخش‌ توزیع  آمادگی کامل وجود دارد تا بتوانیم گاز را به صورت ایمن و پایدار در سراسر استان توزیع کنیم و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد، اما از همه مشترکین انتظار داریم در این زمینه به ما کمک کنند.

وی گفت: در حال حاضر گاز طبیعی به چهار شهر شرقی استان در فرخی، جندق، خور و انارک و روستاهای تابعه‌ی آنها، به صورت فشرده و از طریق حمل با تانکر می‌رسد و با توجه به افزایش مصرف گاز در سطح استان بیم آن می‌رود که با افت فشار گاز، بارگیری تانکرها در ایستگاه مادر (شهر نایین) با مشکل مواجه شده و در گازرسانی مستمر به این مناطق خلل ایجاد شود.

علوی بیان داشت: از همه مصرف کنندگان بویژه مصرف کنندگان مناطق شرقی استان خاضعانه تقاضا داریم که گاز را به صورت منطقی و بهینه مصرف کنند و در هر منزل حداکثر یک بخاری برای گرمایش مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: لازم است مشترکین گاز طبیعی از گرم کردن محیط‌هایی که استفاده نمی‌کنند، بپرهیزند و دمای رفاه را ۱۸ تا ۲۲ درجه نگه دارند تا شرکت  گاز استان اصفهان افزون بر خدمات‌دهی مطلوب به مردم به بخش‌های نیروگاهی، تولیدی و صنعتی نیز گاز را با جریانی ایمن و پایدار عرضه کند.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به بخش خانگی همواره در اولویت این شرکت قرار دارد، بیان داشت: طی شبانه روز گذشته ۷۲ میلیون متر مکعب گاز در سطح استان مصرف شده که از این میزان بیش از ۴۰ میلیون متر مکعب آن در بخش خانگی و مابقی در بخش‌های صنعتی و عمومی به مصرف رسیده است.

علوی با تاکید بر لزوم مصرف بهینه ومنطقی گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی، اظهار کرد: اگر مردم به ما کمک نکنند مجبور هستیم برای گرم نگه داشتن خانه‌های آنها ،مصرف گاز صنایع عمده و نیروگاهی را محدود کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به تهدیدات زیست محیطی ناشی از محدود شدن مصرف گاز در صنایع عمده، گفت: سال‌های گذشته اعمال محدودیت از نیمه دوم آذرماه آغاز می شد؛ اما اکنون با رشد بیش از انتظار مصرف گاز در بخش خانگی، ممکن است زودتر از این تاریخ هم محدودیت مصرف را شروع کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: گاز اصفهان مصرف رکورد شرکت گاز استان اصفهان مصرف گاز گاز طبیعی بخش خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۱۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه

با وجود انتقادات فراوان از عملکرد هالند، او هم‌چنان در حال فتح آمار و رکوردها است!

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر انگلیس در X، از جدیدترین رکورد غول نروژی منچسترسیتی ارلینگ هالند رونمایی کرد. بر این اساس، هالند پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید که در طول یک فصل، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه، ۱۰ گل یا بیشتر را به ثمر می‌رساند.

ارلینگ هالند در فصل جاری ۲۷ بازی برای منچسترسیتی در لیگ برتر انجام داده و آمار ۲۱ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. او در مجموع تمامی رقابت‌ها در فصل جاری، ۳۲ گله است.

رکورد هالند پیش‌تر در اختیار چه کسانی بوده است؟ هری کین: ۲۰۱۵/۱۶، ۲۰۱۶/۱۷، ۲۰۱۷/۱۸ لوییس سوارز: ۲۰۱۲/۱۳، ۲۰۱۳/۱۴ رابین فن پرسی: ۲۰۱۲/۱۳، 2011/۱۲ تیری آنری: ۲۰۰۱/۰۲، ۲۰۰۲/۰۳ بازیکنانی که در طول یک فصل لیگ برتر، هم در بازی‌های خانگی و هم در بازی‌های خارج از خانه ۱۰+ گل به ثمر رساندند

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • ۱۵۵ اصفهانی همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) خون اهدا کردند
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه