Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی جهرم سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: اردوهای جهادی سلامت با هدف بالابردن سطح سلامت و همچنین رسیدگی بهداشتی به مناطق کم‌برخوردار برگزار می‌شود.

سرگرد پاسدار محمد خادم پیر اظهار داشت: در این اردوی سلامت محور تعداد ۸۰ بسته به ارزش هشت میلیون ریال، بین دانش آموزان روستاهای بخش مرکزی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بسته های بهداشتی شامل، ماسک، دستکش یکبار مصرف، الکل، شامپو، صابون، خمیر دندان و ...است که نحوه استفاده صحیح از آنها نیز به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

خادم پیر افزود: همچنین در برنامه اهدای نذر خون که به مناسبت هفته بسیج با همکاری قسمت تعلیم و تربیت سپاه و سازمان انتقال خون جهرم، برگزار شد، ۳۳۰ واحد خون معادل ۱۴۸ هزار و ۵۰۰ سی سی خون، با حضور کارکنان و بسیجیان شهرستان جهرم، به بیماران نیازمند اهدا شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم نیز به ایرنا گفت: ۲۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل ماسک، محلول ضدعفونی، الکل و مایع دستشویی، به ارزش هشت میلیون ریال، بین دانش‌آموزان روستاهای کم برخوردار رشیدآباد، سه چاه، موردک و بیدکوه توزیع شد.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی قناعتیان با اشاره به برگزاری کلاس‌های دیگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، به همت یکی از مربیان بهداشت عضو کانون بسیج فرهنگیان جهرم، گفت: این برنامه با هدف آموزش بیشتر دانش‌آموزان و خانواده های آنها در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، برگزار شد.

مسئول کانون بسیج فرهنگیان شهرستان جهرم اظهار داشت: هزینه اجرای این برنامه توسط خیرین نیک‌اندیش و قسمتی از آن نیز از صندوق نیکوکاری مهر و رحمت آن کانون تأمین شده است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جهرم قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان بسیج جامعه پزشکی مناطق محروم جهرم گروه های جهادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی مناطق محروم جهرم گروه های جهادی سازمان بسیج جامعه پزشکی مناطق محروم جهرم گروه های جهادی اخبار کنکور شهرستان جهرم دانش آموزان کانون بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی

  غلامرضا ملایی اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، مسکن، فرهنگی و در همه بحران‌ها و شرایط در کنار مردم است.

وی ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج و نیز هفته بزرگداشت بسیج سازندگی افزود: اهم برنامه‌های این هفته در دو سطح استانی و شهرستانی، برنامه‌ریزی شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، گفت: دیدار با امام جمعه، اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی و همچنین غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای جهادگر، حضور جهادگران و بسیجیان در نماز جمعه و همچنین برپایی میز خدمت از ویژه برنامه‌های استانی در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت امسال بود.

وی ادامه داد: ۱۵ اردیبهشت نیز به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در سطح استان موکب عزاداری نیز برپا می‌شود.

ملایی از سایر اقدامات این هفته به اهدای فرش سجاده‌ای به مساجد مناطق محروم منطقه سیستان در ۱۵ اردیبهشت ماه اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع پانزده هزار بسته معیشتی و تهیه و توزیع ۲۰ سری اقلام و اثاث به منزل محرومان در ۱۶ اردیبهشت در سطح استانی انجام می‌شود.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، عیادت از بیماران خاص در ۱۶ اردیبهشت ماه را یکی از برنامه‌های ویژه شهرستان زاهدان اعلام کرد و افزود: اجرای طرح «هر گروه جهادی، یک خدمت بی‌منت» و اهدای خون توسط جهادگران در ۱۷ اردیبهشت گامی دیگر در راستای خدمت‌رسانی به هم نوعان در استان است.

وی ادامه داد: افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی، اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان، برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین افتتاح ۱۵ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردمیار در سطح استانی و نیز برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان زاهدان در ۱۸ اردیبهشت برنامه‌ریزی شده است.

ملایی از سایر فعالیت‌های سازمان بسیج سازندگی در ۱۹ اردیبهشت در سطح استانی به افتتاح ۲۵۰ پروژه محرومیت زدایی شامل ۱۰۰ باب احداث و مرمت مسکن محرومان، ۳۰ مورد گازکشی منازل، ۱۲۰ مورد احداث چشمه سرویس بهداشتی اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه توانمندسازی جهادگران، تجلیل از جهادگران برتر در ۲۰ اردیبهشت از برنامه‌های مهم و پایانی این هفته است که در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست