Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سید مهدی طباطبایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به پیک دوم شیوع ویروس کرونا در سیستان‌وبلوچستان نیازمند مشارکت همگان بویژه عامه مردم هستیم.

وی ادامه داد: هم‌اینک ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنان به طور ۱۶ ساعته مشغول فعالیت و ارائه خدمات غربالگری به مراجعان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: این مراکز در راستای ارائه خدمات،ویزیت و غربالگری کرونا به منظور تسهیل دسترسی شهروندان و تسریع در کنترل این ویروس مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مراکز ۱۶ ساعته غربالگری همه روزه از ساعت هفت تا ۲۴ فعال هستند گفت: تیم‌های نظارتی بهداشت محیط این دانشگاه با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی دست‌اندرکار در اجرای طرح «شهید سلیمانی» از افزون بر چهار هزار و ۷۲۶ واحد صنفی و مراکز عمومی سیستان‌وبلوچستان بازدید کردند.

طباطبایی اظهارداشت: نظارت تیم‌های بهداشت محیط با همکاری نیروهای بسیجی، هلال احمر، تعزیرات و شهرداری بر اجرای محدودیت‌های کرونایی از اول آذر تشدید شده است.
وی رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اماکن عمومی را در پیشگیری و کنترل کرونا مؤثر دانست و افزود: در شرایط همه‌گیری این ویروس، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز صنفی و کارگاهی، ادارات و سازمان‌ها به عنوان یکی از محل‌های پر رفت و آمد مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سیستان و بلوچستان زاهدان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان زاهدان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان زاهدان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۶۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم

هنر سوزن‌دوزی در میان زنان سیستان و بلوچستان، قدمتی دیرینه دارد. طرح‌های منحصر به فرد این نوع دوخت حتی به بازارهای خارجی نیز راه پیدا کرده است و طراحان کشورهای دیگر از آن الهام گرفته‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • کنایه روزنامه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین