Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهیلا کرمی کارشناس پرستاری و مسئول بخش کرونا مرکز آموزشی درمانی هاجر (س) شهرکرد گفت: دغدغه این روز‌های پزشکان و پرستاران رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، محدودیت‌ها و قرنطینه است.

او افزود: پوشیدن لباس‌های ایزوله واقعا سخت و طاقت فرسا است، این لباس‌ها بسیار سنگین و گرم هستند و کمتر افرادی می‌توانند این لباس‌ها را بپوشند و تحمل کنند، اما پرستاران به عشق مردم و برای سلامت آن‌ها این سختی را به جان می‌خرند و ساعت‌ها با پوشیدن این لباس‌ها به مردم خدمت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

شناسایی ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در چهارمحال و بختیاری

کرمی اضافه کرد: حجم بیماران طی روز‌های گذشته به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های کرونایی کاهش یافته است.

او به مردم توصیه کرد: از حضور در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی بشدت پرهیز کنند و به فکر سلامت افراد مسن خانواده که بعضا به خاطر اطرافیانشان به کرونا مبتلا می‌شوند باشند.

کرمی گفت: بسیاری از افراد مسن مبتلا به کرونا که جانشان را از دست دادند، اصلا از خانه بیرون نمی‌آمدند، اما بیماری را از اطرافیان گرفته اند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستورالعمل های بهداشتی بخش کرونا مراکز درمانی محدودیت های کرونایی لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۷۸۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: با خوردن این نوشیدنی هنگام خواب چربی بسوزانید (فیلم) دمنوش‌های مفیدی که به کاهش التهاب مفاصل و درد آن کمک می‌کند (فیلم) مواد غذایی موثر در کنترل استرس ناباروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • لوسمی رایج‌ترین سرطان کودکان/ ۶۵ تا ۷۰ درصد کودکان مبتلا به سرطان در ایران درمان می‌شوند
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد