Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدی با اعلام این خبر گفت : اداره کل بهزیستی استان زنجان در نظر دارد به استناد بند 2 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، به جهت ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به کودکان بی‌سرپرست در بخش شیرخوارگاه و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از توانمندی‌های بخش غیردولتی از ظرفیت موسسات و خیرین استفاده نماید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ مدیر کل بهزیستی استان زنجان از واگذاری تنها شیرخوارگاه زنجان به موسسات خیریه و بخش غیر دولتی خبر دادو گفت:در حال حاضر 4 مرکز غیردولتی  که توسط موسسات خیریه اداره می شوند وظیفه نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش بهزیستی را به عهده دارند و خیرین و موسسات خیزیه نقش برجسته ای در اداره این مراکز دارند .

 محمد محمدی با اعلام این خبر گفت : اداره کل بهزیستی استان زنجان در نظر دارد به استناد بند 2 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، به جهت ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به کودکان بی‌سرپرست در بخش شیرخوارگاه و با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سرمایه‌های اجتماعی با بهره‌گیری از توانمندی‌های بخش غیردولتی  از ظرفیت موسسات و خیرین استفاده نماید .

وی با اشاره به اینکه موسسه متقاضی باید دارای توانمندی اقتصادی بوده و به منابع دولتی وابستگی نداشته باشد ،  تصریح کرد : این واگذاری ها به بخش غیر دولتی از طریق فراخوان عمومی در استان اعلام شده است تا کلیه مؤسسات خیریه واجد شرایطی که در استان زنجان فعال هستند بتوانند در این فراخوان شرکت نمایند .

محمدی با بیان اینکه بهترین مکان برای نگهداری از یک فرزند درون خانواده است و بهزیستی استان زنجان نیز تلاش می‌کند تمام فرزندان به خانواده‌های با صلاحیت سپرده شوند ، یادآور شد : سامانه ملی فرزندخواندگی سازمان بهزیستی (http://adoption.behzisti.net) برای ثبت درخواست متقاضیان به شکل الکترونیکی راه اندازی شده است.

وی در خصوص نظارت بر عملکرد مراکز دولتی و غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی  تصریح کرد : با راه اندازی سامانه دیده بان امکان ارتباط دو سویه با مردم و پاسخگویی در قبال عملکرد سازمانی را محقق گردیده  و این سامانه با استفاده از ظرفیت و فضای دولت الکترونیک در جهت پاسخگویی سریع، به موقع و با دقت به تمامی درخواست ها، پیشنهادات، شکایات، ایده ها و گزارشات ارسالی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد:جامعه هدف و خانواده های ایشان و مردم شریف استان می توانند با شماره 1482 به صورت  رایگان وبدون پیش شماره  تماس گرفته و مارا در امر نظارت بر مراکز تحت نظارت بهزیستی استان اعم از مهدهای کودک، مراکز مشاوره و روانشناسی، مراکز روزانه و شبانه روزی افراد دارای معلولیت، سالمندان و بیماران روانی مزمن، کمپ های ترک اعتیاد، مراکز شبه خانواده و کلینیک های مددکاری و... در ارتقاءسطح کیفی ارائه خدمات یاری رسانند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان زنجان موسسات خیریه مدیر کل بهزیستی بخش غیر دولتی شیرخوارگاه بهزیستی بهزیستی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گفت: ایجاد مراکز مشاوره فعال و استفاده از ظرفیت خیرین یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش مشکلات دانشجویان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جهانگیر جوانمرد در نشست با مسئولان فرهنگی دانشگاه ها اظهار داشت: در صورتی که از ظرفیت علمی دانشگاه‌ها، نخبگان و صاحبنظران به خوبی استفاده شود در پیشگیری از وقوع بسیاری از معضلات اجتماعی به نتایج خوبی دست می یابیم.

وی با انتقاد از فاصله فکری ایجاد شده در بین اساتید و دانشجویان خاطرنشان کرد: تقویت مهارت های ارتباطی از طریق برگزاری دوره های آموزشی و گفتمان بین اساتید و دانشجویان به منظور فراهم کردن فرصت های آشنایی با مشکلات دانشجویان و تلاش برای حل آن ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه مقوله پیشگیری یک امر فرازمانی و فراقوه ای است، گفت: یکی از مهمترین راهکارهای کاهش آسیب‌ها، استرس‌ها و نیز سایر مشکلات دانشجویان، ایجاد واحد‌های مشاوره فعال و مراکز نیکوکاری در دانشگاه‌هاست که می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها و نهاد‌ها و به ویژه خیرین نسبت به حل و فصل بسیاری از این مشکلات دست پیدا کرد.

در این نشست مسئولان فرهنگی دانشگاه‌ها نیز با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی استان از برنامه‌های پیشگیرانه در دانشگاه‌ها به تبیین و تشریح برنامه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟
  • افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت مراکز جوارکارگاهی
  • مراکز فرهنگی کشور معطل خرابی مهر وزارت ارشاد!
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت