Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@02:00:30 GMT

جلوگیری از قاچاق ۵۷۰۰ دام زنده از هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۷۲۳

جلوگیری از قاچاق ۵۷۰۰ دام زنده از هرمزگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ایرج حیدری در جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان عنوان کرد: اقدام اداره کل اطلاعات استان در جلوگیری از خروج ۵۷۰۰ رأس دام زنده از کشور با کنترل مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان قابل تقدیر است.
وی افزود: این اقدام مهم اداره کل اطلاعات استان هرمزگان نقش مهمی در تنظیم بازار گوشت هرمزگان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی اداره کل اطلاعات استان در جلوگیری از قاچاق دام نه تنها تأثیر بسزایی در کاهش پدیده شوم قاچاق دام دارد بلکه در بهبود اقتصاد کشور و تأمین امنیت غذایی مردم به ویژه گوشت مورد نیاز آنها نقش بارزی دارد.
حیدری خاطرنشان کرد: اداره کل اطلاعات استان هرمزگان همواره بازوی حمایتی دستگاه‌های اجرایی در پیشبرد امور استان بوده است و مردم استان قدردان زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان عج الله تعالی در عرصه اقتصادی هستند.

48

کد خبر 1462089

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان اداره کل اطلاعات استان استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند