Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@20:31:12 GMT

خط و نشان لوپتگی برای چلسی و لمپارد

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۸۴۹۳۵

خط و نشان لوپتگی برای چلسی و لمپارد

خولن لوپتگی، سرمربی سویا معتقد است که چلسی بهترین خط حمله را در میان تیم‌های انگلیسی در اختیار دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی بعد از ۱۰ بازی در رتبه سوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد؛ این در حالی است که دو تیم لیورپول و تاتنهام با دو امتیاز بالاتر از آبی‌های لندن قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی آنها در کنار لیورپول با ۲۲ گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارند. از طرف دیگر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا نیز عملکرد خوبی داشته و با کسب ۱۰ امتیاز صعود خود به مرحله بعدی را قطعی کرده است؛ با این حال آنها فردا شب در مسابقه ای که برای صدرنشینی بسیار مهم خواهد بود به مصاف دیگر تیم ۱۰ امتیازی گروه یعنی سویا خواهند رفت. خولن لوپتگی ، سرمربی سویا پیش از بازی فردا شب این تیم مقابل چلسی از خط حمله آبی‌های لندن تمجید کرده است.

خولن لوپتگی درباره بازی فردا گفت:

” این یک چالش بزرگ و مهیج در برابر تیمی است که می تواند لیگ قهرمانان را فتح کند. آنها در حال حاضر بهترین تیم هجومی انگلیس هستند و بازیکنان بزرگی دارند.

 

بازی در برابر آنها یک هیجان واقعی است و به ما انگیزه می دهد تا بهترین بازی را انجام دهیم. من انتظار دارم یک بازی بسیار پیچیده باشد. چلسی تیمی است که استعدادهای فردی و جمعی زیادی دارد. این امر ما را به تلاش مضاعف و انجام یک بازی عالی سوق خواهد داد.

ما از به چالش کشیدن صدرنشینی بسیار هیجان زده هستیم. ما هیجان زده هستیم و می خواهیم بر تیمی که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا طراحی شده است غلبه کنیم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سویا خولن لوپتگی سرمربی سویا خولن لوپتگی سرمربی سویا سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۸۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

استون ویلا در آوریل 2023 با برتری مقابل چلسیِ گراهام پاتر، زمینه‌ساز اخراج او شد. مائوریسیو پوچتینو در آوریل 2024 از این سرنوشت فرار خواهد کرد.

دانلود (101.1MB)

دیگر خبرها

  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • لوپتگی حالا شیطان است؛ اسلوت بهترین شغل دنیا را می‌گیرد
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • جیمی ردنپ: کوین دی بروین از استیون جرارد و فرانک لمپارد هم بهتر است
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!