Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول شهبازی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، از صدور سند ۶۷ هزار و ۵۵ واحد مسکونی در مناطق روستایی این استان خبر داد و اظهار داشت:برای سنددار شدن املاک روستایی و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت استان هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی، از صدور سند مالکیت برای ۹ هزار و ۸۷ واحد مسکونی شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر این استان خبر داد و تصریح کرد: فرایند انجام صدور سند کمتر از سه ماه به سرانجام می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، تثبیت مالکیت و شفاف سازی حد و حدود املاک، کاهش سوء استفاده و معارض ملکی و سهولت در انجام زیرساختها و اجرای صحیح طرح هادی روستایی را از اهداف اصلی سند دار کردن املاک روستایی عنوان کرد.

شهبازی با اشاره عملیات اجرایی ۹۸ طرح هادی روستایی در سال جاری با اعتباری افزون بر ۲۲۵ میلیارد ریال در سطح استان، گفت:مجموع اعتبار تخصیص یافته برای طرح تهیه بازنگری و طرح هادی مناطق روستایی این استان  ۲۹۰ میلیارد ریال است.

به گفته وی، امسال ۷۵ طرح هادی روستایی با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به عنوان پروژه‌های تهیه و بازنگری به سازمان برنامه و بودجه  استان ارسال شد که در مرحله مبادله موافقت‌نامه است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۹۷۹ هزار نفر جمعیت ۱۰ شهرستان و بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی دارد.

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا توسعه روستایی کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا توسعه روستایی کارآمدی دولت شهرکرد چهارمحال وبختیاری بنياد مسكن انقلاب اسلامی اختصاصی ایرنا توسعه روستایی کارآمدی دولت اخبار کنکور طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های سازمان ثبت و سازمان انرژی هسته‌ای
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری