Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی قمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات اجرایی شده در بحران کرونا برای زنان بد سرپرست و زنان سرپرست خانوار اصفهان اظهار داشت: به همت بسیج و با همکاری این قشر در ۱۰ ماه گذشته یک میلیون و ۸۲۱ هزار ماسک و ۱۴۵ هزار و ۵۰۰ دست «گان» و «شیلد» در استان اصفهان تولید و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه گذشته ۲۹۳ هزار ۸۹۳ بسته معیشتی برای بانوان سرپرست خانوار استان اصفهان تهیه و توزیع شده است، ابراز داشت: همچنین ۳۸۴ سری جهیزیه برای این افراد تهیه و توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه در مجموع برای ارائه خدمات به بانوان بی سرپرست و بد سرپرست استان اصفهان در بحران کرونا سه هزار و ۶۱۰ بانوی بسیجی فعالیت داشته‌اند، اضافه کرد: این افراد در قالب ۹۱۷ تیم جهادی فعالیت داشتند و از این تعداد ۲۸۶ نفر خیاط بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ۸۰۷ هزار و ۹۶۹ نفر توسط بانوان بسیجی غربالگری شده‌اند، اضافه کرد: همچنین دو هزار و ۶۰۰ نفر از کادر درمان استان اصفهان توسط بسیج بانوان مورد تقدیر قرار گرفته است.

سرکشی از بیماران مبتلا به کرونا توسط بانوان بسیجی استان اصفهان

سرهنگ قمیان با بیان اینکه ۱۰۳ مورد سرکشی از بیماران مبتلا به کرونا توسط بانوان بسیجی استان اصفهان انجام شده است، ادامه داد: این بانوان در سطح استان ۸۹ هزار بسته فرهنگی را نیز توزیع کرده‌اند.

وی با اشاره به اطعام ۳۴۰ هزار و ۳۰ نفر از نیازمندان استان اصفهان توسط بسیج بانوان، ابراز داشت: همچنین یک میلیارد و ۴۲۷ میلیون تومان کمک نقدی توسط بسیج بانوان برای کمک به نیازمندان در بحران شیوع کرونا تأمین شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اضافه کرد: بانوان بسیجی استان اصفهان در ۱۰ ماه گذشته ۴۴۳ گوسفند برای تأمین گوشت موردنیاز نیازمندان تهیه و سه هزار و ۴۲۳ مورد نیز پخت نان داشته‌اند.

کد خبر 5087053

منبع: مهر

کلیدواژه: زنان بسیج سپاه صاحب الزمان اصفهان گروههای جهادی شیوع کرونا ویروس کرونا محسن فخری زاده محدودیت های کرونایی شیراز بارش باران آمار کرونا شیوع کرونا کرمانشاه بوشهر بارش برف ترور دانشمندان هسته ای گرگان شهرستان کرج شهرکرد استان اصفهان بانوان بسیجی بسیج بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد ارزشمند بسیج سازندگی به فرمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ شکل گرفت تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردو‌های جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

کارآفرینی و اشتغال، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، حرکت‌های جهادی و انجام طرح‌های عمرانی و خدمات اجتماعی، کمک‌های مومنانه، مهارت‌آموزی، ارائه خدمات بهداشت و درمان و ده‌ها محور و مؤلفه معنادار دیگر مردم‌یاری از جمله فعالیت‌های صادقانه و خالصانه بسیج سازندگی است که هر کدام به سهم خود در زدودن غبار کاستی و محرومیت از جای جای ایران اسلامی، نقشی ارزنده داشته و دارد.

حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی از برکات الهی است چنان که در قرآن آمده است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

(آن‌ها که ایمان آوردند و هجرت کردند و با اموال و جانهایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقامشان نزد خدا برتر است و آنها پیروز و رستگارند) توبه/ آیه ۲۰

به راستی چه اجری بالاتر از اینکه پروردگار، جهادگران را به مقام برتر نزد خودش وعده داده است.

دیگر خبرها

  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی