Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان به برگزاری مرحله کشوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که به صورت پخش زنده از شبکه قرآن و معارف برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: داوری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بخش برادران روز شنبه ۱۵ آذر لغایت روز جمعه مورخ ۲۱ آذر در سالن اجتماعات هتل ارم طی یک هفته به‌صورت زنده از شبکه قرآن پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نمایندگان استان کرمان که ضبط آن در صدا و سیمای مرکز کرمان در تاریخ ۲۲ آبان صورت گرفته در تاریخ ۲۱ آذر از ساعت ۱۳ الی ۱۷ بعد از ظهر روی آنتن شبکه قرآن به داوری پرداخته می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: شش نفر در بخش برادران و پنج نفر در بخش خواهران در این مرحله از مسابقات به عنوان نمایندگان استان کرمان حضور دارند.

او به اسامی و رشته متسابقان قرآنی در بخش برادران اشاره کرد و گفت: سید مهدی طیب، حسین زمانی، پیمان خیرخواه، سید محمد علی موسوی، هادی حافظ آبادی و احمد رضا زینلی در صدا وسیما با دیگر قاریان در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، اذان، دعاخوانی و ترتیل، مسابقات خود را برگزار کردند.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا متسابقین در مراکز استان‌ها به صورت مجازی به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام فاطمی اختتامیه مسابقات سراسری قرآن کریم را روز ۲۱ آذر از شبکه قران عنوان کرد و بیان داشت: مراسم اختتامیه در بخش برادران در تاریخ ۲۱ آذر ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ از شبکه قرآن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره اوقاف مسابقات قرآنی مسابقات سراسری قرآن بخش برادران شبکه قرآن ۲۱ آذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، گرگیج رئیس هیات فوتبال شهرستان هیرمند گفت: مسابقه فوتسال جام رمضان شهرستان هیرمند در دو بخش مرکزی و قرقری برگزار شده است.
وی افزود: در بخش مرکزی تیم‌های پایانه مرزی میلک، شورای اسلامی خمر و دادگستری هیرمند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
گرگیج افزود: در بخش قرقری تیم‌های شورای شهر و شهرداری قرقری و اتحاد دهمرده به فینال این مسابقات رسیدند که در پایان این مسابقه تیم اتحاد دهمرده توانست حریف خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به مقام اول این مسابقات برسد.

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند