Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از باشگاه سپاهان، تفاهم‌نامه حمایت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از فرزانه فصیحی، تنها نماینده بانوی ایرانی در مسابقات جهانی دو و میدانی با حضور محمدرضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان، کریم فخارزاده، رئیس حراست شرکت فولاد مبارکه اصفهان و عضوهیئت مدیره باشگاه سپاهان و همچنین محمدرضا برکت رئیس هیئت دو و میدانی و همچنین برخی معاونین، مدیران وپرسنل باشگاه سپاهان و مسئولان هیئت دوومیدانی اصفهان، اصحاب رسانه و خانواده فصیحی، امروز در دفترمرکزی باشگاه سپاهان برگزار و امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی مراسم امضای تفاهم‌نامه حمایت باشگاه سپاهان از فرزانه فصیحی، تنها نماینده بانوی ایرانی در مسابقات جهانی دو و میدانی، مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن امضای تفاهم‌نامه، برای این نماینده مسلمان و محجبه پرافتخار جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت کرد.

محمد رضا ساکت در این ویژه برنامه ضمن بزرگداشت مقام شامخ شهدا به ویژه شهید فخری‌زاده اظهار داشت: بسیار خوشحال هستیم که به عنوان باشگاه سپاهان، از تنها نماینده ایران در مسابقات جهانی دو و میدانی حمایت می‌کنیم و امیدواریم که درخشش این قهرمان ایرانی را بر بلندای سکو‌های جهانی شاهد باشیم.

وی با اشاره به رویکرد حمایتی باشگاه سپاهان در رشته‌های ورزشی بانوان افزود: باشگاه سپاهان حدود ۷۳ تیم ورزشی و بیش از ۱۷۰۰ ورزشکار را در مجموعه خود دارد و مفتخر است به اینکه در هر رشته ورزشی هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان، تیم فعال دارد.

مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، افزود: چند سال پیش، به همراه جمعی از ورزشکاران محضر مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان فرمودند افتخارآفرینی زنان و دختران شایسته مسلمان ایرانی بر بلندای سکو‌های افتخار جهانی به طور ویژه، شایسته تقدیر است و همین موضوع مبنای رویکرد باشگاه سپاهان از ورزش بانوان شد.

وی هدف غایی مجموعه سپاهان را پاسداشت رویکرد‌های فرهنگی عنوان کرد و ادامه داد: افتخار آفرینی فرزانه فصیحی و دیگر نمایندگان زن ایرانی در مسابقات جهانی با پوشش کامل اسلامی برای ایران، اصفهان و سپاهان مایه افتخار است، چرا که هدف غایی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در راستای مسیر شرکت فولاد مبارکه اصفهان، توجه به مسئولیت‌های اجتماعی، پاسداشت اهداف، ارزش‌ها و رویکرد‌های فرهنگی، ضمن پرداختن به فعالیت‌های ورزشی است.

ساکت با اشاره به حضور تیم دو و میدانی سپاهان در لیگ دو و میدانی کشور به عنوان نماینده اصفهان افزود: در دهه ۸۰ سپاهان در لیگ دو و میدانی کشور تیمداری می کرد، ولی متأسفانه در دهه اخیر این ورزش در اصفهان دچار نوعی رکود شده بود تا اینکه در سال گذشته و با حمایت عظیمیان، مدیرعامل شرکت فولادمبارکه اصفهان وبه همت برکت، رئیس هیئت دو و میدانی استان، مجدداً تیم دو و میدانی سپاهان به عنوان نماینده استان اصفهان در لیگ برتر شرکت کرد و موفق شد قهرمان این رقابت‌ها شود و شخصا از زحمات وحمایت‌های همه‌ی عزیزان تشکر می‌کنم.

وی با تأکید بر نقش هیئت های ورزشی در رشد و بالندگی یک ورزش در یک استان بیان داشت: من خودم در دهه ۷۰ رئیس هیئت بودم و به خوبی می‌دانم، باشگاه‌ها در حد توان خود، بار امور اجرایی رشته‌های ورزشی را به دوش می‌کشند، اما در نهایت این هیئت‌ها هستند که نقش اصلی را در موفقیت و بالندگی یک ورزش دارند و امیدوارم هیئت‌ها صرفا به موضوعات اداری نپردازند و رئیس راهبری ورزش‌های مختلف باشند.

وی همچنین از ایجاد آکادمی دو و میدانی سپاهان خبر داد و افزود: باتوجه به تاکیدات عظیمیان و همچنین رویکرد هیئت مدیره باشگاه سپاهان مبنی بر توجه به شناسایی و پرورش استعداد‌ها، تصمیم داریم آکادمی دو و میدانی باشگاه سپاهان را ایجاد و به کشف و پرورش استعداد‌های اصفهان و دیگر شهرستان‌های استان به ویژه شهرستان مبارکه بپردازیم و در این مسیر، تصمیم‌گیری‌های لازم اتخاذ شده و مراحل اجرایی آن در حال انجام است.

در پایان این برنامه، تفاهم‌نامه حمایت باشگاه سپاهان از فرزانه فصیحی ملقب به دخترباد، به عنوان تنها نماینده بانوی مسلمان ومحجبه ایرانی در مسابقات جهانی دو و میدانی، به امضای این ورزشکار، مدیر عامل و هیئت مدیره باشگاه سپاهان و رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان رسید و همچنین فرزانه فصیحی یکی از مدال‌های طلای خود را که در مسابقات لیگ برتر کشور به دست آورده بود را به رسم یادبود به محمد رضا ساکت، مدیر عامل باشگاه سپاهان اهدا کرد تا در موزه باشگاه سپاهان نگهداری شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرزانه فصیحی باشگاه سپاهان مسابقات جهانی دو و میدانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ایرانی در مسابقات جهانی باشگاه سپاهان مدیر عامل باشگاه تنها نماینده رئیس هیئت هیئت دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در حالی وارد دومین روز کاری خود شد که حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در غرفه استان فارس قابل توجه بود، به طوری که در نخستین روز این رویداد حداقل سه تفاهم‌نامه با سرمایه‌گذارانی از کشور‌های روسیه و مغولستان به امضاء رسید.

تفاهم‌نامه‌های کشت فراسرزمینی محصولات کشاورزی، بسته‌بندی میوه و تولید گوشت با این دو کشور به امضاء رسید.

امروز نیز سرمایه‌گذارانی از کشور‌های افغانستان، پاکستان، چین، ایتالیا و اندونزی با حضور در غرفه استان فارس از ظرفیت‌های این استان در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی و تولیدات دانش‌بنیان آگاه شدند و چند تفاهم‌نامه همکاری در زمینه صادرات مواد غذایی، واردات و صادرات مواد اولیه تولید بیسکوئیت و همچنین نوشیدنی‌ها و گیاهان دارویی منعقد شد.

از دیگر کشور‌هایی که از غرفه استان فارس بازدید کردند می‌توان به سرمایه‌گذاران کشور‌های عراق، ترکیه، سنگاپور، پاکستان اشاره کرد.

در همین ارتباط حسن شیخ‌نیا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از حضور ۳۲ هیات تجاری کشور‌های مختلف در غرفه استان فارس خبر داد و گفت: در جریان این دیدار‌ها و مذاکرات انجام شده ۱۵ تفاهم نامه همکاری به امضاء رسید.

او با بیان اینکه اگر این تفاهم‌نامه‌ها به قرارداد تبدیل شود ظرفیت قابل توجهی برای استان فارس ایجاد می‌شود، اظهار داشت: وزارت کشور دو زنجیره ارزش را برای استان فارسی مصوب کرده که شامل فولاد و گیاهان دارویی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس یکی دیگر از ظرفیت‌های قابل توجه استان فارس را در زمینه گندم عنوان کرد و گفت: فارس به عنوان دومین تولیدکننده گندم کشور ظرفیت‌های زیادی برای ایجاد زنجیره ارزش این محصول استراتژیک دارد.

شیخ نیا از افزایش برداشت گندم در سطح هکتار به دلیل استفاده از روش‌های علمی و فناورانه در تولید دانه و نهاده خبر داد و گفت: خوشبختانه در زمینه صرفه جویی در مصرف آب برای بخش زراعت اقدامات خوبی انجام شده به طوری که به ازاء هر هکتار کشت غرق آبی، ۹ هکتار کشت به صورت آبیاری قطره‌ای انجام می‌شود.

او با بیان اینکه تلاش می‌شود فارس به عنوان پایلوت مرکز تحقیقات گندم کشور معرفی شود، اظهار داشت: علاوه براین در زمینه تولید آرد و نان کامل و همچنین تولیدات پروتئینی به عنوان پایلوت کشور شناخته می‌شویم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی