Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن صمدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر اعمال محدودیت‌های دو هفته‌ای، این هفته نیز نماز جمعه در همه شهرها و مرکز استان همانند هفته‌ گذشته اقامه نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از همه مردم استان خواهشمندیم جهت سلامتی خود و اطرافیانشان و مقابله با این ویروس منحوس کرونا به دستورالعمل‌های ستاد کرونا عمل کرده و در رعایت موارد بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمعات و مهمانی‌ها توجه جدی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور که ویروس کرونا گسترش یافته به همه مردم توصیه داریم که برای دفع این بلا در کنار رعایت موارد بهداشتی از دعا و تضرع در درگاه الهی غافل نشوند.

انتهای پیام/68033/م

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز جمعه چهارمحال و بختیاری ائمه جمعه ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۹۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است

سرهنگ نوربخش رئیس پلیس راه چهارمحال و بختیاری از لغزندگی محور‌های شهرکرد، کیار، سامان، فارسان، بن، اردل، لردگان، بروجن و کوهرنگ و گردنه‌های استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمامی جاده‌های این استان باز و تردد در آن‌ها روان است.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: رانندگان با توجه ویژه به گردش ها، رعایت فاصله طولی، سرعت مجاز و توجه به جلو از هر گونه حادثه احتمالی جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری