Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@03:38:43 GMT

کوکو طلا، بازار آنلاین خرید و فروش طلا

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۱۳۴۶۹

کوکو طلا، بازار آنلاین خرید و فروش طلا

تغییر سبک زندگی مانند وارد شدن گوشی‌های هوشمند به زندگی‌های شخصی، تغییرات زیادی را در عادات و انتظارات ما به وجود آورده است. تا همین چند سال گذشته خرید طلا از راه دور کاری به دور از عقلانیت تلقی می‌شد و واقعیت هم این بود که هیچ راهی برای تشخیص مورد اعتماد بودن فروشنده وجود نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خرید طلا کاری بسیار دلچسب و خوشایند به خصوص برای خانم‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویترین‌های براق و پر زرق و برق طلا فروشی‌ها همیشه توجه عابران را به خود جلب می‌کنند و به سختی می‌توان حتی از نگاه کردن به آن‌ها نیز گذشت! اما در عصر اینترنت که حتی سوپرمارکت‌ها نیز فروش آنلاین دارند، طلافروشی‌های آنلاین رونقی کمتر از طلا فروشی‌های داخل بازار ندارند. وب‌سایت‌های خرید و فروش طلا فرصت مناسبی هستند برای سرک کشیدن به داخل ویترین طلافروشی بدون آن که نگران ابتلا به ویروس کرونا و محدودیت در رفت و آمد باشید. این روزها که همه کسب و کارها کم و بیش در حال تلاش هستند که در دنیای فناوری اطلاعات سری در میان سرها در بیاورند، کوکو طلا فرصت مناسبی فراهم کرده است تا کسب و کارهای مربوط به فروش طلا بتوانند سهم خود را از بستر اینترنت بگیرند. کوکو طلا در واقع وب‌سایتی است که همه افراد حتی افراد عادی مثل من و شما قادر خواهند بود که در آن فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کرده و طلاهای خود را به فروش برسانند. در این نوشتار با کوکو طلا و مزایای آن در خرید اینترنتی طلا بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

کوکو طلا، اعتماد و اصالت!

تغییر سبک زندگی مانند وارد شدن گوشی‌های هوشمند به زندگی‌های شخصی، تغییرات زیادی را در عادات و انتظارات ما به وجود آورده است. تا همین چند سال گذشته خرید طلا از راه دور کاری به دور از عقلانیت تلقی می‌شد و واقعیت هم این بود که هیچ راهی برای تشخیص مورد اعتماد بودن فروشنده وجود نداشت. خدمات پس از فروش و بازگشت کالا نیز مانند امروزه تعریف و چهارچوب مشخصی نداشتند. اما در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی نماد اعتماد الکترونیک دارند و به همراه طلای ارسالی خود فاکتور رسمی نیز ارسال می‌کنند. همچنین شما فروشنده را با تمام جزئیات مانند شماره تلفن و آدرس می‌شناسید. به علاوه، سیاست‌های مدونی برای بازگشت یا تعویض کالا وجود دارد که وب‌سایت‌های فروشنده باید از آن‌ها تبعیت کنند. هر چند که برخی از فروشگاه‌ها در حال حاضر نیز ممکن است چندان به این چهارچوب‌ها پایبند نباشند، اما در کوکو طلا، اصالت فروشنده بررسی می‌شود تا خریدار بتواند مطمئن باشد که از یک فروشنده معتبر و شناخته شده خرید می‌کند.

علاوه بر این، فروشگاه‌هایی که در پلتفرم فروش کوکو طلا عضویت دارند، معمولاً فروشگاه‌های محلی فروش طلای قسطی و نقدی هستند. بنابراین به جای آن که از منزل خود خارج شده و طلاهای موجود در داخل طلا فروشی شهرتان را بررسی کنید، از طریق کوکو طلا می‌توانید به همان فروشنده‌ها دسترسی پیدا کرده و به صورت آنلاین، تصویر محصولات، وزن حدودی و قیمت حدودی آن‌ها را مشاهده کنید. پس حتی اگر شک و تردید زیادی در خرید طلا از طلا فروشی آنلاین دارید، می‌توانید به دنبال طلافروشی‌هایی باشید که آن‌ها را می‌شناسید و نسبت به کار آن‌ها اطمینان کافی دارید.

در کوکو طلا همه چیز محلی است!

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید از کوکو طلا این است که می‌توانید طلافروشی‌های محلی موجود در شهر خودتان را پیدا کنید. برای این منظور کافی است که در منوی موجود در صفحه اصلی، به بخش فروشگاه‌ها رفته و شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید. فیلترهای دیگری هم در این صفحه وجود دارند که با انتخاب آن‌ها،  طلاهای مورد نظرتان به نمایش در خواهد آمد. مثلاً با انتخاب شهر تبریز، محصولات مربوط به فروشگاه‌های این شهر به نمایش در می‌آید. اگر بخواهید می‌توانید فیلتر محصولات زنانه را نیز انتخاب کنید که باعث می‌شود تنها محصولات مربوط به بانوان را مشاهده کنید.

بنابراین همان طور که در بالاتر نیز اشاره کردیم، شما علاوه بر دسترسی به تعداد زیادی فروشنده خوش ذوق و کار بلد از سراسر ایران، فروشنده‌های محلی شناخته شده و مورد اعتمادتان را نیز می‌توانید در این وب‌سایت پیدا کرده و سفارش‌های خود را از صفحه مربوط به آن‌ها ثبت کنید. بنابراین سر زدن به وب‌سایت کوکو طلا مانند قدم زدن در یک پاساژ بزرگ طلا فروشی به وسعت کل ایران است که نباید آن را از دست بدهید!

امکان خرید طلا قسطی برای شما فراهم است

خرید طلا قسطی تهران اندکی راحت‌تر از سایر شهرها است. چرا که تنوع تعداد فروشنده‌های طلا و رقابت بالا در فروش این شرایط را ایجاب کرده است که فروشنده‌ها به فروش طلا قسطی نیز روی بیاورند. اما در حال حاضر طرح فروش طلا قسطی در کوکو طلا توسط فروشندگانی مانند جواهرسازان ایران نیز فراهم شده است تا همه هم‌وطنان با هر توان مالی از سراسر ایران بتوانند خرید طلا قسطی را انجام بدهند. به این صورت که می‌توانند مدارک لازم (از ادارات دولتی و خصوصی یا تأمین اجتماعی) یا جواز کسب را ارائه کرده و تا سقف 30 میلیون تومان خرید طلا انجام بدهند. اقساط مربوط به خرید طلا قسطی دو ساله تنظیم می‌شود و شما هر سه ماه یک‌بار باید اقساط خود را پرداخت کنید. نکته مهم این است که در خرید قسطی نیازی نیست که مبلغی را به عنوان پیش پرداخت در کیف پول خود داشته باشید. بلکه کافی است با کمک مدارک لازم از  یا جواز کسب خود نشان بدهید که توانایی پرداخت اقساط را دارید و بعد از آن کار تمام است! شما می‌توانید تا سقف 30 میلیون تومان صاحب طلا شوید. آن هم طلاهایی ناب با طراحی‌های نوین و جذاب که در کمتر فروشگاهی ممکن است دیده باشید!

جهت کسب اطلاعات به روز درباره شرایط اقساطی طلا با گالری تماس بگیرید.

کوکو طلا متعلق به همه است!

به یاد داشته باشید که همه افراد می‌توانند یک بازار آنلاین در کوکو طلا داشته باشند. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید یک طلا فروش یا طلاساز ماهر باشید و بعد از دریافت سفارش، طلای مورد نظر مشتری را به همان شکلی که انتظار دارد به او تحویل دهید، پس همین حالا می‌توانید یک صفحه برای خودتان در این سایت ایجاد کرده و تلاش کنید که مشتری‌های مورد نظر را به دست بیاورید. این وب‌سایت، در واقع بازاری است که هر فروشنده‌ای می‌تواند سهمی از آن برای خود داشته باشد و علاوه بر دسترسی به خریداران محلی، به هر خریداری از هر شهر دیگری از داخل کشور نیز دسترسی پیدا کند. کوکو طلا فرصتی طلایی هم برای خریداران طلا است و هم برای کسانی که می‌خواهند بخشی از بازار طلا را به خود اختصاص داده و در آن کسب سود کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فروشگاه ها فروشنده ها طلا فروشی طلا فروش فروش طلا فروشی ها وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار

هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.

او افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و تصریح کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.

علایی بیان کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر