Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا پانزدهم آذرماه را تشریح کرد.

مهدی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _شنبه پانزدهم آذرماه_ اظهار کرد: در حال حاضر ۵۸۷ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۸ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کرمانشاه شناسایی شده است، ادامه داد: از این تعداد ۴۵ مورد جز بیماران تست مثبت سرپایی و ۲۳ مورد جز بیماران تست مثبت بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری شدند، ادامه داد: در ین مدت زمان ۸۳ بیمار با علائم کرونا با بهبودی حال عمومی از بیمارستان‌های سطح استان کرمانشاه ترخیص شده‌اند.

محمدی تعداد فوتی‌های مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمانشاه را ۱۱ نفر اعلام کرد و گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در کرمانشاه به یک هزار و ۳۰۵ نفر رسید.

وی اظهار کرد: از مجموع فوتی‌های جدید مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه، دو نفر در شهرستان روانسر، چهار نفر در شهرستان کرمانشاه، یک نفر در شهرستان هرسین، یک نفر در شهرستان اسلام آباد غرب، یک نفر در شهرستان سنقر و کلیایی، یک نفر در شهرستان پاوه و یک نفر در شهرستان گیلان غرب بوده است.

کد خبر 459552

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران ابتلا به کرونا شیوع کرونا پیشگیری از کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا کرمانشاه کلانشهر کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمار کرونا در کرمانشاه فوتی کرونا کرمانشاه آمار کرونا کرمانشاه فوتی های کرونا کرمانشاه مبتلایان کرونا کرمانشاه آخرین آمار کرونا در استان کرمانشاه آمار کرونا استان کرمانشاه ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه استان کرمانشاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق یک نفر در شهرستان استان کرمانشاه مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه برای تعیین دو کرسی باقی مانده به مرحله دوم کشیده شده، گفت : در این حوزه انتخابیه چهار داوطلب با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: این چهار داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی به ترتیب حروف الفبا، آقایان جهانبخش امینی با کد انتخاباتی ۱۱، ابراهیم رحیمی زنگنه با کد انتخاباتی ۲۲، فضل الله رنجبر با کد انتخاباتی ۳۳ و عبدالرضا مصری با کد انتخاباتی ۴۴ هستند.

وی افزود: از ساعت صفر بامداد روز پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت ماه، مهلت تبلیغات این چهار نامزد انتخابات شروع خواهد شد و به مدت یک هفته و تا ۲۴ ساعت قبل از فرایند رای گیری ادامه دارد و شهروندان می‌توانند از این فرصت برای انتخاب نماینده‌ای شایسته حداکثر استفاده را داشته باشند. 

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه همزمان با دیگر حوزه‌هایی که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت، گفت: فرایند رای‌گیری از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز می‌شود و به مدت ۱۰ ساعت ادامه دارد و در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد.

آمویی با بیان اینکه انتخابات این دوره در کرمانشاه به صورت الکترونیکی است، افزود: روز رای گیری دستگاه‌های اخذ رای مکانیزه در شعب مستقر می‌شود و شهروندان می‌توانند به سهولت رای خود را ثبت کنند. 

وی یادآور شد: کلیپ‌های آموزشی چگونگی شرکت در انتخابات الکترونیکی تولید و در شبکه‌های مجازی پخش شده تا مردم نحوه کار کردن با دستگاه‌های مکانیزه را فرا بگیرند.

فرماندار کرمانشاه گفت: امیدواریم در دور دوم انتخابات نیز همچون مرحله اول شاهد حضور پرشور مردم متعهد و غیور کرمانشاه در صحنه انتخابات مجلس باشیم.

شهرستان کرمانشاه سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات محمد رشیدی با کسب حد نصاب آراء به عنوان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد و برای دو کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات چهار کاندیدا که بیشترین آراء را کسب کرده بودند، رقابت خواهند داشت. 

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، ۶۴۵ شعبه اخذ رأی برای دور دوم انتخابات در کرمانشاه در نظر گرفته شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد