Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مصدومیت وریا غفوری استقلال کاپیتان اول خود را حداقل برای یک هفته در اختیار ندارد

استقلال روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت آبادان می رود.

به گزارش طرفداری، استقلال در دیدار با نفت َآبادان که روز دوشنبه در ورزشگاه ازادی برگزار می شود، کاپیتان اول خود یعنی وریا غفوری را در اختیار ندارد پس بازوبند کاپیتانی استقلالی ها روی دست بازیکن دیگری خواهد نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین حسینی کاپیتان دوم استقلال در این فصل است که به دلیل گل نخوردن های رشید مظاهری در دو بازی مقابل ماشین سازی و پیکان، نیمکت نشین خواهد بود. بعد از حسین حسینی، فرشید اسماعیلی کاپیتان بعدی استقلالی ها است که او هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست می دهد.

بعد از غفوری، حسینی و اسماعیلی این فرشید باقری است که از لحاظ سابقه باید کاپیتان استقلالی ها در دیدار مقابل حریف آبادانی باشد. با توجه به مصدومیت مسعود ریگی، احتمال حضور باقری در ترکیب استقلال بالا می رود و او باید برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال را ببندد.

اما در صورت نیمکت نشینی فرشید باقری که دو هفته قبل روی نیمکت استقلال نشست، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی بازیکنانی هستند که شانس بستن بازوبند دارند. این دو بازیکن هر دو در یک سال به جمع آبی پوشان اضافه شده اند اما داریوش شجاعیان به دلیل سن و تجربه بیشتر در صورت قرار گرفتن در ترکیب فیکس بازوبند را می بندد و در صورت نیمکت نشینی شجاعیان، مهدی قائدی باید برای اولین بار در اولین بازی پس از تولد 22 سالگی اش بازویند کاپیتانی استقلال را ببندد. فرشید باقری، داریوش شجاعیان و مهدی قائدی به ترتیب گزینه های کاپیتانی استقلال در غیاب سه کاپیتان اصلی هستند.

بیشتر بخوانید:

پزشک استقلال: وریا غفوری خیلی زود برمی گردد وریا غفوری مصدوم نیست گزارش تمرین استقلال | غیبت وریا غفوری و فرشید اسماعیلی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کاپیتانی استقلال فرشید باقری وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • دومین پنالتی مهم از دست رفته امیری
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان