Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از الکترونیکی شدن رسیدهای سنتی صدقات در جهت بهره گیری از تحقق روش های نوین و امداد الکترونیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تشریح شیوه نوین تخلیه صندوق های صدقات خانگی، گفت: با توجه به اینکه بخشی از کمک های خیران و مردم شریف استان از طریق صندوق های صدقات جمع آوری و دراختیار جامعه هدف قرار می گیرد، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،رعایت دستورالعملهای بهداشتی  و تسهیل در تخلیه صنادیق،عاملان جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه های سیار اندرویدی (pos) مجهز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح تخلیه الکترونیکی صندوق صدقات خانگی از ابتدای آذرماه در تمامی شهرهای استان، به اجرا درآمده است،افزود: هنگام مراجعه نیروهای تخلیه گر صندوق صدقات خانگی به درب منازل مشترکان و تخلیه صندوق،رسید الکترونیکی وجوه دریافتی را به صورت آنی صادر و به مشترکان تحویل میدهند که همزمان نیز پیامک وجوه دریافتی نیز برای آنها ارسال می شود.

پرپنچی با بیان اینکه با توجه به‌شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی کشور، پرداخت صدقات به‌صورت الکترونیکی یکی از روش‌های مؤثر تخلیه صندوق‌های صدقات خانگی و حذف فیزیکی پول است،ادامه داد: کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی،اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان،حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از دیگر ویژگی‌های مهم این شیوه است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با تأکید بر اینکه، کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۳۸۸ هزار و ۱۳۱ صندوق صدقات فعال در استان تهران وجود دارد که ۳۴۸ هزار و ۳۳۴ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مراکز آموزشی نصب‌شده‌اند.

وی افزود: مردم نیکوکار استان تهران می توانند با شماره گیری کد دستوری تلفن همراه #۰۲۱۸۸۷۷ و سامانه تلفنی ۷۳۵۵-۰۲۱ و مراجعه به آدرس www.banikheir.ir  برای مساعدت به نیازمندان مشارکت نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرکل کمیته امداد استان تهران قبوض الکترونیکی صدقات رسیدهای سنتی صندوق های صدقات استان تهران صدقات خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

پیش از این براساس مذاکراتی که مسئولان فرهنگی ایران با مسئولان فرهنگی کشور هندوستان داشتند، این کشور به عنوان مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اعلام شده بود. این در حالی است که در نتیجه صدور بیانیه‌ای در کشور هند، شهروندان این کشور امکان فعالیت و سفر به ایران ندارند.

در نتیجه این تغییرات علی رمضانی سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز هشتم اردیبهشت متنی در سپهر رایانه (فضای مجازی) منتشر و اعلام کرد: «علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است / استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است | استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات فعال است/ استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • زخم کاری سیگارهای الکترونیک
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر