Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کلاله گفت: با تشکیل ۲۹۱ فقره پرونده، تاکنون ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات خسارت کرونا به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده شهرستان پرداخت شد.

**

مدیرکل شیلات گلستان گفت: طرح پرورش ماهی در دریا (قفس و پن) به عنوان یکی از ظرفیتهای بکر توسعه آبزی پروری در کشور و یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی از سوی شیلات استان در حال انجام است که پیش بینی می شود در افق برنامه توسعه استان در سال ۱۴۰۴، شاهد تولید ۷۰۰ تن ماهی در استان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدجواد قدس علوی اظهار داشت: به زودی مراحل واگذاری زمین به شرکت شهرک‌های کشاورزی برای احداث سایت پشتیبان در نزدیکی مصب گرگانرود نیز انجام می شود.

**

فرماندار گرگان گفت: در ۱۲ روز گذشته و با آغاز طرح محدودیت کرونا ۶١ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پذیرش مشتری در واحد صنفی خود پلمب شدند.

**

فیلم مستند موج اول به کارگردانی زهرا مسلمی‌پور از اعضای انجمن سینمای جوانان گلستان به بخش ویژه کرونای جشنواره سینما حقیقت راه یافت.

در این بخش که به شکل رقابتی برگزار می‌شود، فیلم‌های مستند تولید شده با موضوع همه‌گیری بیماری کرونا و تأثیرات مختلف آن در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی به نمایش درآمده و مورد داوری قرار می‌گیرند.

**

مدیر امور آب و فاضلاب رامیان از نصب ۲ دستگاه فشار سنج آنلاین در راستای مدیریت بهره برداری از شبکه توزیع آب خبر داد و گفت: دستگاه های مذکور قابلیت ثبت اطلاعات فشار شبکه به صورت آنلاین را دارند.

**

مدیرکل میراث فرهنگی گلستان از رونمایی رسمی نخستین نمایشگاه ملی مجازی صنایع‌دستی در هفته آینده خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار می‌شود ۵۶ هنرمند و صنعتگر گلستانی حضور خواهند داشت.

**

مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت استان گلستان گفت: از ابتدای طرح محدودیت های کرونایی در استان تاکنون ۷۱۳ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان گلستان پلمب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا گلستان میراث فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گلستان میراث فرهنگی ویروس کرونا گلستان میراث فرهنگی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۱۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 

مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشورهای عضو اکو هم‌زمان با نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید میعاد صالحی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «در راستای توسعه دیپلماسی حمل‌ونقل، پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن کشورهای عضو اکو و نهمین نشست کمیته ریلی شورای هماهنگی حمل‌ونقل ترانزیت اکو، هم‌زمان با یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته برگزار می‌شود.»

طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته، از ۲۹ اردیبهشت‌ماه تا یکم خرداد سال جاری با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، بومی‌سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت در جهان، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

بیشتر بخوانید توسعه ناوگان ریلی در دستور کار قرار دارد حضور چین و روسیه در دهمین نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی

دهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی سال گذشته مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاحیه برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت تولیدکننده، دانش‌بنیان و فعال حمل‌ونقل ریلی در نمایشگاه سال گذشته شرکت کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی در عمارت خسروآباد سنندج برپا شد
  • ‌معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد