Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان حجت الاسلام صادق مرادی رئیس کل این دادگستری در بازدید از مناطق آب‌گرفته در اهواز، با تاکید بر پیگیری مستمر وجدی دستگاه قضایی استان برای حل معضل فاضلاب و آبگرفتگی در اهواز و دیگر شهرستان‌های خوزستان اظهارداشت: متاسفانه در چند سال اخیر مشکل فاضلاب و آبگرفتگی معابر و خیابان‌های اهواز و دیگر شهرستان‌های استان بعد از بارندگی به یک معضل بزرگ برای مردم تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر دغدغه مهم دستگاه قضایی کمک به تخلیه آب‌ها از درون منازل مردم، خیابان‌ها و معابر است و همه دستگاه‌های متولی موظف هستند در این زمینه به کمک رسانی مردم سرعت دهند.

رییس کل دادگستری خوزستان با تاکید بر چاره‌اندیشی برای حل این معضل بیان داشت: آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها اخیر در برخی از نقاط اهواز و دیگر شهرستان‌های استان، مردم را با مشکلات فراوانی روبه‌رو کرده است.

مرادی با اشاره به فعالیت شبانه روزی گروه‌های جهادی و بسیجی در رفع مشکلات به وجود آمده بیان داشت: با اقداماتی که صورت گرفت تلاش شد برخی از این مشکلات رفع شود.

با فعالیت یک سامانه بارشی از تاریخ ششم تا دهم آذرماه جاری ۱۶ شهرستان خوزستان دچار آبگرفتگی شدند که شهرستانهای ماهشهر ،اهواز و رامهرمز شرایط بدتری نسبت به سایر مناطق داشتند.

ادارات و بانک‌های اهواز، ماهشهر، رامهرمز و امیدیه در روزهای نهم و دهم آذرماه به دلیل آبگرفتگی معابر تعطیل شدند.

مردم شهر بندرامام (ره) از توابع شهرستان ماهشهر نسبت به آبگرفتگی این منطقه و آسیبی که به زندگی آنها وارد شد اعتراض کردند.

دیروز شهردار بندر امام (ره) به دلیل حادثه آبگرفتگی شدید این شهر از سمت خود تعلیق شد.

برچسب‌ها آب گرفتگی خوزستان دادگستری کل استان خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب گرفتگی خوزستان دادگستری کل استان خوزستان آب گرفتگی خوزستان دادگستری کل استان خوزستان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۴۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6091211

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان