Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@09:15:22 GMT

غربالگری ۲۲ هزار آستارایی در طرح شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۲۷۵۶۰

غربالگری ۲۲ هزار آستارایی در طرح شهید سلیمانی

صابر از غربالگری ۲۲ هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از این تعداد افراد غربالگری شده ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا ویروس شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امروز(یکشنبه، ۱۶ آذر) در جلسه ستاد مقابله با کرونا این شهرستان که در محل دفتر فرماندار برگزار شد،اظهارکرد: در راستای محدودیت های کرونایی ۱۲ اکیپ بازرسی به طور روزانه در شهرستان آستارا فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه در طول مدت محدودیت های کرونایی ۵۰۰ تذکر به واحدهای صنفی شهرستان داده شده است، افزود: در این مدت ۲۰ واحد صنفی که به محدودیت های کرونایی بی توجه بودند، پلمپ شدند.

 

وی با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی ۱۰۰ تیم سه نفره در راستای غربالگری شهروندان به در خانه مردم می روند، تصریح کرد: در قالب این طرح عوامل با معاینه مردم بیماران مشکوک به کووید ۱۹ را شناسایی کرده و پس از شناسایی نیز درمان و قرنطینه بیماران انجام می شود.

 

صابر از غربالگری ۲۲ هزار نفر در قالب طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: از این تعداد افراد غربالگری شده ۱۰۳ بیمار مشکوک به کرونا ویروس شناسایی شدند.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه همه در مقابل قانون یکسان هستند، افزود: در راستای اجرای قوانین محدودیت ها با کسی شوخی نداریم.

 

وی تصریح کرد: مشاغلی که خارج از پروانه کسب خود فعالیت کنند، پلمب می‌شوند.

 

صابر خاطرنشان کرد: بالای ۹۰ درصد مردم آستارا به ویژه در روستاها در طرح غربالگری شهید سلیمانی همکاری کردند و آستارا شهرستان پیشتاز گیلان در این طرح است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی کرونا ویروس غربالگری بندر آستارا طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۲۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور روز شنبه گفت: با تلاش همکاران پلیس راهور و شهرداری تهران قسمتی از بزرگراه شهید خرازی که از بامداد امروز ۱۵ اردیبهشت به دلیل ریزش سنگ و گل و لای کوهپایه اطراف مسدود شده بود، پاکسازی، شست‌وشو و ایمن سازی شد و از دقایقی قبل محدودیت‌های اعلام شده در آن رفع و تردد در این مسیر امکان پذیر شد.

وی افزود: البته بزرگراه شهید اردستانی به علت سیلاب شب گذشته همچنان مسدود بوده و تردد در محدوده غربی این بزرگراه با محدودیت مواجه است.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: زمان بازگشایی و رفع محدودیت‌های این مسیر فردا ۱۶ اردیبهشت ماه اطلاع رسانی خواهد شد؛ لذا شهروندانی که قصد تردد در بزرگراه اردستانی را دارند تا اطلاع ثانوی از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • عزاداری خیابانی مردم آستارا در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)