Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:34:52 GMT

۴۶ واحد مسکن مددجویی در استان همدان واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۳۰۲۷۷

۴۶ واحد مسکن مددجویی در استان همدان واگذار شد

به گزارش ایرنا، مهدی دیناری روز یکشنبه در حاشیه این آیین که به صورت نمادین در شهرستان بهار برگزار شد به خبرنگار ایرنا افزود: اعتبار این واحدها در سال ۱۳۹۹، از محل بودجه بلاعوض دولتی، تسهیلات بانکی و سهم آورده مددجویان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی روستایی قابل تحویل به خانوارهای دارای حداقل ۲ معلول در قالب تفاهم نامه کشوری سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و حساب ۱۰۰ امام (ره)، ۱۰ واحد است، گفت: در شهرستان ملایر پنج واحد، رزن، بهار و کبودراهنگ هر کدام یک واحد و شهرستان تویسرکان ۲ واحد تحویل مددجویان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان اظهار داشت: ۳۶ واحد مسکونی به خانوارهای تک معلولی و سایر مددجویان زیر پوشش بهزیستی تحویل شد که سهم شهرستان ملایر ۱۳ واحد، نهاوند ۱۱ واحد، رزن یک و شهرستان تویسرکان ۱۱ واحد است.

آیین بهره برداری از این تعداد مسکن مددجویی به صورت ویدئو کنفرانسی و با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار شهرستان بهار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

تعداد معلولان زیر پوشش سازمان بهزیستی در استان همدان ۴۵ هزار و ۵۳۰ نفر که بیشترین تعداد مربوط به شهر همدان با ۱۷ هزار و ۶۳۶ و فامنین با هزار و ۳۳۲ نفر معلول است و ۶۰ درصد آنها را مرد و ۴۰ درصد را زنان تشکیل می‌دهند.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده نزدیک به یک سوم جمعیت همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها همدان افتتاح طرح نهاوند مسکن کبودرآهنگ سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان افتتاح طرح نهاوند مسکن کبودرآهنگ سازمان بهزیستی کشور همدان افتتاح طرح نهاوند مسکن کبودرآهنگ سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور سازمان بهزیستی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید

ایسنا/همدان فرماندار رزن گفت: شهرستان رزن در دومین سال متوالی در تحقق اشتغال رتبه نخست استان همدان را کسب کرد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش سامانه رصد، شهرستان رزن شاهد تحقق ۱۴۲ درصدی در حوزه اشتغال است.

وی تعهد اشتغال  امسال شهرستان رزن را ۱۳۰۸ نفر برشمرد و تصریح کرد: در این رابطه به دنبال تحقق اشتغال بیش از تعهد خود هستیم و برای تحقق اشتغال ۱۸۵۶ نفر برنامه‌ریزی شده است.

غفاری‌آثار اضافه کرد: شهرستان رزن توانسته است رتبه نخست در دومین سال متوالی را در حوزه اشتغال کسب کند و با اختلاف ۲۰ درصدی نسبت به شهرستان دوم در سطح استان قرار دارد.

وی در ادامه با اشاره به رتبه نخست رزن در مقاوم‌سازی مسکن تصریح کرد: شهرستان رزن رتبه نخست مقاوم‌سازی و بهسازی مسکن را در سطح کشور داراست و شاخص بهسازی مسکن روستایی رزن در سامانه بهسازی بنیاد مسکن ۱۰۶ درصد ثبت شده است.

غفاری‌آثار افزود: در سال گذشته ۹۲ درصد تسهیلات بنیاد مسکن شهرستان در زمینه تسهیلات مسکن جذب شد این در حالیست که میانگین استانی در این رابطه ۶۲ درصد بوده است.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات پرداختی سال گذشته این شهرستان در رابطه با تسهیلات ازدواج خاطرنشان کرد: در سال گذشته تعداد ۹۹۳ فقره تسهیلات ازدواج  با اعتباری افزون بر ۳۰۳ میلیارد تومان در سطح شهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

غفاری‌آثار همچنین افزود: در شهرستان رزن ۱۱۷۶ فقره  تسهیلات فرزندآوری با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان به زوج‌هایی که طبق قانون شامل دریافت تسهیلات بودند، پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به احداث و ساخت چهار زمین چمن مصنوعی در روستاها و دو چمن مصنوعی در دو شهر رزن و دمق گفت: در سال گذشته تعداد چهار سازمان مردم نهاد در شهرستان رزن در حوزه‌های امور اجتماعی، جوانان و ازدواج تأسیس شد و تعداد سازمان‌های مردم نهاد شهرستان به  هفت سمن افزایش پیدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز