Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان دیداری از مرحله پلی آف لیگ حرفه‌ای فوتبال ازبکستان که بین تیم‌های توران و نفتچی برگزار شد، اتفاقات ناخوشایندی در دقایق واپسین بازی رخ داد.

خبرگزاری میزان - در پایان دیداری از مرحله پلی‌آف لیگ فوتبال ازبکستان که بین تیم‌های توران و نفتچی برگزار شد، اتفاقات ناخوشایندی در دقایق واپسین بازی و همچنین پس از سوت پایان بازی رخ داد که انتشار ویدئو از این صحنه‌ها، فوتبال ازبکستان را به تیتر نخست حواشی فوتبالی در سراسر جهان بدل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی حساس و تعیین کننده صعود به لیگ برتر ازبکستان بین تیم‌های توران و نفتچی یکی از بازیکنان با نام شوکت نسیب الله‌یف با حمله خشن به داور مسابقه و زدن ضربه‌ خشنی که مشابه آن را در فیلم‌های رزمی و مسابقات کونگ‌فو می‌بینیم، صحنه عجیبی را خلق کرد که می‌تواند جرایم و محرومیت بسیار سنگینی برای این بازیکن و دیگر افراد حاضر در این بازی داشته باشد.

تیم توران که در رده دوم گروه چهار تیمی قرار می‌گرفت در دقیقه ۸۱ با به ثمر رساندن گل از حریفش نفتچی پیش افتاد، اما پس از سوت پایان، بازیکنان عصبانی نفتچی کارهای ناپسند و بسیار خشنی را در زمین انجام دادند و با تماشاگران خشمگینی که به زمین می‌آمدند داور را که از ترس جانش به سمت تونل ورزشگاه فرار می‌کرد تعقیب کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: رئال مادرید با قربانی کردن سویا از بحران خارج شد

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ فوتبال ازبکستان شوکت نسیب الله یف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال لیگ فوتبال ازبکستان فوتبال ازبکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان

در ابتدای این جلسه شهاب سفال‌منش دستیار اول شمسایی، سبک بازی ازبکستان، شیوه ایجاد موقعیت حریف، مهارت‌های دفاعی و نکات فنی در خصوص تاکتیک‌های مهار را با بازیکنان در میان گذاشت.

در ادامه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی با بررسی روند صعود ازبکستان و تحلیل چالش‌های گذشته و پیش رو گفت: ما ایرانیم و حق اشتباه در این گذرگاه را نداریم، با بالاترین تمرکز درون زمین می‌رویم و حرفمان را توی زمین می‌زنیم.

ملی‌پوشان امروز جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در استادیوم «بانکوک آره‌نا» مقابل ازبکستان صف‌آرایی می‌کنند. ایران در صورت پیروزی به فینال مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • صعود نفس‌گیر تیم ملی فوتسال به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • پایان رویای شیرهای تاجیک در یکقدمی فینال
  • شمسایی در جلسه فنی قبل از بازی با ازبکستان
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت