Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با محدودیت های اعمال شده کرونایی و لزوم افزایش اهدای خون، بیش از ۱۴ هزار سی سی خون توسط بسیجیان دهستان میانکاله در روستای حسین آباد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از بهشهر، شهرستان بهشهر در شرق مازندران این روزها در وضعیت نارنجی محدودیت های کرونایی قرار دارد و توجه به وضعیت افرادی که نیازمند خون در این ایام هستند؛ از دغدغه های مهم بسیجیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همزمان با محدودیت های اعمال شده کرونایی و لزوم افزایش اهدای خون، بیش از 14 هزار سی سی خون توسط بسیجیان حوزه سید الشهدا و پایگاه مقاومت معراج سیدالشهدا و دهیاری این روستا در دهستان میانکاله اهدا شد.

 

با شیوع دوباره فصل سرما و بستری شدن برخی از هموطنان در بیمارستان ها و نیاز مبرم به خون، گروه سیار خونگیری انتقال خون مازندران در روستای حسین آباد بهشهر مستقر و اقدام به خون گیری از مردم و افراد واجد شرایط کرد.

 

تلاش برای کاهش دغدغه های مردم در دوران کرونا و رفع نیازهای خونی از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در این راستا باید تلاش مجدانه انجام شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: اهدای خون به نیازمندان روستای حسین آباد بهشهر بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۳۱۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم

برنج پس از گندم یکی از پر تقاضاترین عنصر خانواده غلات است که در سفره‌های ما ایرانیان جایگاه ویژه‌ای دارد. شهر‌های شمالی کشور  به دلیل رطوبت، بارندگی های فراوان و زمین‌های مساعدی برای کشت برنج دارند.

در این روز‌های بهاری کشاورزان روستای کیامحله از توابع شهرستان جویبار استان مازندران نیز اقدام به کاشت برنج به روش مکانیزه کردند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: فرهاد ولی‌زاده - مازندران

بیشتر بخوانید:

آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران