Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@03:09:56 GMT

تکذیب خبر جلسه فوری هیئت رئیسه مجلس خبرگان + عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۲۴۰۶۷۹

تکذیب خبر جلسه فوری هیئت رئیسه مجلس خبرگان + عکس

شبکه خبر انتشار خبری درباره برگزاری جسله خبرگان رهبری در قسمت اخبار زیرنویس این شبکه را تکذیب کرد.

به گزارش ایمنا، شبکه خبر اعلام کرد: امروز تصویری ساختگی از زیرنویس شبکه خبر با موضوع جلسه مجلس خبرگان رهبری در شبکه‌های اجتماعی فضای مجازی دست به دست می‌شود. این تصویر جعلی است و خبر آن تکذیب می‌شود.

همچنین دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، خبر برگزاری جلسه فوری مجلس خبرگان رهبری را جعلی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تکذیبیه آمده است: از صبح امروز تصویری ساختگی با موضوع جلسه فوری مجلس خبرگان رهبری در شبکه‌های دست به دست می‌شود. این تصویر جعلی است و خبرگان رهبری هیچ جلسه‌ای نداشته است.

به گزارش ایمنا، گفتنی است امروز اخباری در فضای مجازی دست به دست می‌شود که حکایت از جلسه فوری هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری دارد.

در زیر ابتدا عکسی که گفته می‌ِشود جعلی است آمده و پس از آن عکس واقعی منتشر شده است.

کد خبر 460060

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تكذيب شد مجلس خبرگان رهبری شبکه خبر صدا و سیما اجلاس مجلس خبرگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجلس خبرگان رهبری جلسه فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟
  • قالیباف و آقاتهرانی برای ریاست مجلس به توافق رسیدند؟ /متفکرآزاد: دعوا بر سر صندلی را دوست ندارم/یوسفی: تصمیمات باید در درون مجلس گرفته شود