Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری دیدار تیم‌های تراکتور و فولاد در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز پیگیری شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در حالی که انتظار می‌رفت جدال دو سرمربی استقلالی نمایش دهنده فوتبال زیبا و تماشاگر پسندی باشد اما دو تیم نتوانستند در نیمه اول انتظارات را برآورده کنند و موقعیت خطرناکی را روی دروازه‌ها ایجاد نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا منصوریان در حالی کنار زمین شاگردانش را هدایت می‌کرد که یک وسیله (که به نظر می‌رسید برای شمارش است) را در انگشتش کرده بود و زیر لب کلماتی را زمزمه می‌کرد.

کد خبر 5090165

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال فولاد خوزستان بيستمين دوره ليگ برتر تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ کشتی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فینال لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا کارلوس کی روش فدراسیون کشتی محمود فکری کمیته ملی المپیک کشتی آزاد تیم صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم

تیم‌های استون ویلا و چلسی در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این دیدار ابتدا استون ویلا در نیمه نخست با گل‌های کوکورلا (گل به خودی) و راجرز از حریف پیش افتاد، اما در نیمه دوم مودوئکه در دقیقه ۶۲ و گلگر در دقیقه ۸۱ برای آبی‌های لندن گلزنی کردند و کار را به تساوی کشاندند.

شاگردان اونای امری با این تساوی ۶۷ امتیازی شدند و در رتبه چهارم جای دارند. چلسی هم با ۴۸ امتیاز نهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • استون ویلا ۲ - ۲ چلسی/ کامبک آبی‌ها در ویلاپارک+ فیلم
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!