Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی گفت: نشست تشکل‌های دانشجویی با رییس قوه قضاییه در مجموع نشست خوبی بود و رییس قوه قضاییه در شرایط کرونایی تقریبا به همه سئوالات دانشجویان پاسخ داد.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: متین فارابی نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی با اشاره به دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رییس قوه قضاییه به مناسبت روز دانشجو، تصریح کرد: نشست روز گذشته در مجموع نشست خوبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی با تاکید بر اینکه بهتر است این نشست‌ها مستمر باشد، گفت: رییس قوه قضاییه تقریبا به همه سئوالات پاسخ داد و روند برگزاری نشست قابل قبول بود.

وی همچنین اقدام حجت الاسلام والمسلمین رییسی در برگزاری نشست با دانشجویان در شرایط کرونایی را قابل تقدیر دانست و بیان داشت: این اقدام بسیار قابل تقدیر است.

در همین زمینه: بخشی از دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رییس قوه قضاییه

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: رییس قوه قضاییه حقوقی و قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رییس قوه قضاییه حقوقی و قضایی نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی رییس قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با گسترش جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه گیلان ظهر یکشنبه در تجمعی از خیزش دانشجویان و اساتید آزادی خواه حامی فلسطین آمریکایی و اروپایی پشتیبانی کردند.

دانشگاهیان دانشگاه‌های گیلان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد، میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها، حمایت خود را از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، اعلام داشتند.

کد خبر 6091129

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • تقدیر مردم غزه از جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین در جهان
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد