Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: آبگرفتگی‌ها در برخی از بخش‌ها از جمله دشتسان باعث ایجاد خسارت و تخریب دیوار‌های منازل مسکونی و واحد‌های تجاری مردم شده است.

حمید حیدری بریدی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت منازل مسکونی سیل زده استان بوشهر اظهار کرد:بارش‌های اخیر در استان‌های جنوبی اخیر باعث آبگرفتگی بسیاری از معابر در استان بوشهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آبگرفتگی‌ها در برخی از بخش‌ها باعث ایجاد خسارت و تخریب دیوار‌های منازل مسکونی و واحد‌های تجاری مردم شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به اعزام اکیپ‌های ارزیابی به منطقه گفت: ۱۵ نفر از اکیپ فنی تخصصی کارشناسان بنیاد مسکن برای ارزیابی در منطقه حضور پیدا کردند تا برآورد‌های اولیه از میزان خسارت منازل مسکونی انجام شود و به محض ارزیابی اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

حیدری بریدی در خصوص شهر‌ها و روستا‌های آسیب دیده از بارش‌های اخیر گفت: ۴ بخش از شهرستان دشتستان به دلیل آنکه بیشترین بارش‌ها مربوط به این منطقه بوده است دچار آسیب شدند، اما در حال حاضر به دلیل فروکش کردن آب شرایط به حال عادی بازگشته است.

شهر‌های سعدآباد، آب پخش، شبانکاره و برازجان نیز در پی بارش‌های اخیر و آب گرفتکی‌ها دچار خسارت شدند

وی در ادامه افزود: شهر‌های سعدآباد، آب پخش، شبانکاره و برازجان نیز در پی بارش‌های اخیر و آب گرفتکی‌ها دچار خسارت شدند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر تاکید کرد: بنیاد مسکن در حوادثی از قبیل سیل پس از فروکش مردن آب و عادی شدن شرایط کار کارشناسی در مناطق آسیب دیده را آغاز خواهد کرد.

بارش‌های شدید روز یکشنبه در استان بوشهر باعث جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، آبگرفتگی، و خسارت به تاسیسات منازل مسکونی، تجاری، زیربنایی و بخش کشاورزی شد و در این بین ۲ نفر بر اثر سیل و ریزش آوار در شهرستان دشتستان جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: ارزیابی خسارات منازل مسکونی خوزستان پس از فروکش آب| توزیع ماشین آلات مقابله با آبگرفتگی

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی سیل بنیاد مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی سیل بنیاد مسکن بارش های اخیر منازل مسکونی استان بوشهر بنیاد مسکن بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۲۴۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی